Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Ця книга про сучасні інтерактивні комунікації з споживачами має чудовий баланс теорії та практики (що не дивно: її автор працює в успішному агентстві інтерактивного маркетингу "Редська марка" і керує ігровим напрямком "Яндекса"). Тут ви знайдете універсальні поради з ігрового розв'язання різноманітних маркетингових завдань і понад 200 яскравих прикладів, що дають простір для уяви та нових ідей. Відомо, що тільки гра здатна повністю захопити увагу людини. Грайте з клієнтами та споживачами, якщо хочете бути першим!
Вам необхідно мати під рукою цю книгу, якщо ваша діяльність пов'язана з маркетингом і розвитком бізнесу: якщо ви генеральний директор, директор із розвитку бізнесу, директор із маркетингу, керівник підрозділу маркетингу та реклами, продажів, бренд-менеджер, представник рекламного, PR-, BTL-агентства або консультаційної компанії.
Бонус: кожен читач зможе отримати не тільки нові ідеї, а й фінансові призи, якщо розгадає зашифровані послання.