Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Про що ця книга
У сучасному світі є дуже багато проблем, але не всі вони важливі однаково. Компаніям і бізнес-лідерам потрібно точно знати, які з них пріоритетні. Що дійсно має значення та може безпосередньо призвести до розвитку або деградації компанії? Настав час відповісти на ці запитання.
Ця книга містить розгорнутий план побудови організації, здатної процвітати у світі безперервних змін і суворої конкуренції. Це пристрасний заклик до перегляду менеджменту, яким ми його знаємо, — до переосмислення наших базових уявлень про капіталізм, життя організацій і сенс роботи.
Для кого ця книга
Ця книга для тих менеджерів, власників, керівників компаній, які хочуть зрозуміти чому управлінські концепції, що з'явилися сотні років тому в епоху індустріальної революції, непридатна до застосування в сучасних успішних компаніях і від чого залежить виживання їхньої організації в найближчі роки.
Чому ми вирішили видати цю книгу
Бізнес-гуру Гері Хемел пише, що сьогодні компанії в усьому світі старанно скорочують витрати, водночас єдина можливість для розвитку в майбутньому — постійний пошук інновацій.
Ми згодні з думкою автора та робимо так самі.
Фішка книги
Виклики, з якими стикається організація, безмежні, а можливості її керівництва обмежені. Ось чому потрібно точно знати, що зараз найважливіше. Від чого насамперед залежить виживання організації в майбутні роки? Хемел вважає найбільш важливими п'ять аспектів: цінності, новаторство, адаптивність, пристрасть та ідеологія. З огляду на ці критерії, він пропонує план дій для лідерів будь-яких організацій, які прагнуть не захищатися, а атакувати; обернути назад хвилю коммерціалізації; покласти край бюрократії й вразити своїх клієнтів.