Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка
Перед вами ще одна книга від всесвітньо визнаного короля позиціювання Джека Траута. Кожна його робота — це бомба, яка струсяє не тільки структура маркетингової теорії, а й практики бізнесу. Цього разу Джек Траут і Стів Рив'він надзвичайно вражають, демонструють, що диференціювання є краєкутним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення щодо виживання в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні та авторитетні рекомендації, відповідно до яких завтра будуватимуться стратегії маркетингу.
Цю книгу обов'язково мають прочитати як теоретики, так і практики як студенти, так і викладачі, а також усі, хто прагне стати переможцем на непрощому ринку.