Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Обійміть своїх клієнтів. практика видатного обслуговування

290 грн
Описание

Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка

Про що ця книга говорить про те, що головне в продажах — відносини з покупцями. Про те, як із першого ж відвідування будувати їхню вірність. Джекеттелл використовує філософію "обійми", під якою передбачає щиру прагнення зробити покупця щасливим. На цьому будується вся робота в Mitchell та інших роздрібних магазинах, що належать родині Мітчеллів. І в них це прекрасно виходить: в базу занесені дані про сотня тисяч клієнтів, продавці знають усі особливості та потреби кожного відвідувача, і кожен під час відвідування магазину відчуває себе єдиним, неповторним і дуже важливим. А продажі постійно ростуть.

Для кого ця книга
Насамперед для директорів із маркетингу та власників роздрібного бізнесу.

Фішки книги
Книга дивовижно легко читається, тому що в ній багато історій. Водночас вона дуже практична завдяки згрупованій наприкінці кожної частини принципам етики продажів, збору інформації про клієнтів і правильного її використання.
На основі книги створений авторський курс CRM.

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный