Виробник: Азбука
Тематика: Мистецтво і культура
Костянтин Станіславська робота актора над собою. Дневник ученика
Книга б.у. Легкі відколи у двох місцях обкладинки, невелике цятки на 3 розворотах, будь ласка, дивіться всі фото.
Знаменита «система» — теорія сценічного мистецтва — була розроблена Костянтином Сергеєвичом Станіславським на початку минулого століття і, як і раніше, вважається однією з найвдаліших методик навчання акторській майстерності.
Її мета — досягнення психологічної вірогідності акторської гри. «Все на сцені має бути переконливо як для самого артиста, так і для партнерів, і для глядачів, що дивляться», - писав Станіславський у своїй знаменитій книзі «Работа актора над собою», перекладений багатьма мовами світу.Чтіння цієї видатної праці, у , якому, крім теоретичної частини, читач знайде безліч цікавих театральних історій, обіцяє бути вельми захопливим завдяки яскравому стилю викладу та безумовному літературному таланту автора. Система — путівник. Відкрийте та читайте.
Система — довідник, а не філософія. З того моменту, як почнеться філософія, системі кінець. Система переглядається вдома, а на сцені киньте все. Систему не можна грати. Жодної системи немає. Є природа". К.С. Станіславський.
Дійсно, всі театральні системи, будь-який різновид акторської творчості, ґрунтуються на природі людини. Його знаменита система для того і створювалася, щоб артист, який володіє своєю професією, міг на сцені забути "граматку", що стала автоматичним навичком, і вільно ширяв в областіантину...
Однією з неодмінних умов органічної творчості К.С. Станіславський вважав виховання в акторі почуття істини. Не випадково легендарним стало його знамените "не віриться", звернене до артиста.В основі Системи лежить теорія сценічного мистецтва, унікальний метод акторської техніки, розроблений К.С. Станіславським, метою якого є досягнення повного психологічної автентичності акторської гри.
Система була повністю описана в праці К.С. Станіславського "Робота актора над собою", який вийшов у світ 1938 року. Ця робота — своєрідна "нітна грамота" професійна абетка будь-якого артиста. Система К.С. Станіславського всебічно продумана, історично обґрунтована та експериментально перевірена біблія акторської професії, "цільна культура, на якій треба рости та виховуватися довгі роки".
Над очікуваннями...Чортно, дуже складно написати рецензію наподібну книгу. Хай що ти будеш Lame, все одно повністю всю суть цієї книги не передати словами. Настільки вона приголомшлива. З огляду на свій заголовку для цієї рецензії, я отримала більше, ніжмальовка, щойно вперше взяла до рук книгу. Чого ямальовка: описів театрального залякання, описів почуттів і емоцій акторів, прийоми, що і як, і знамените "не вірить". Так, все це в книзі ви знайдете.
Але чого я точно немальовувала, так це відповіді на свої питання поза зоною театру, а в галузі психології, людських відносин, сприйняття тих чи інших творів (книг, музики чи кіно), мотивації, досягнення цілей і питаннях постановки завдань (а точніше правильному їхньому поставлення). Неake, що мова книги дуже легка для прочитання. У різних епізодах книги по-різному.Де-то читається дуже легко, десь продираєшся, але що точно — отримуєш величезне задоволення, коли відчуваєш, що твої шестерні в мозку закрутилися й заробили. Важко, але приємно. Коли читала, було відчуття, що читачав свого сучасника. Книга поза часом — це точно. Розумію, що цю книгу треба буде перечитувати. Цілком можливо не один раз. З зошиткою, олівцем і ручкою. Конспектувати важливі моменти. Дуже рекомендую тим, хто цікавиться творчістю, акторською роботою, психологією. І особливо тим, кого цікавить якісна взаємодія з людьми та матеріалом (книгами, кіно). Я починала читати Станіславського, можна сказати, для «галочки». А в підсумку дедалі більше хотілося, що це чудовий посібник із розуміння самого себе, своїх емоцій, почуттів і реакцій. Більшість практичних порад, які можна знайти в книзі, можна з успіхом застосовувати в реальному житті. Основні характеристики
Про книгу «Работа актора над собою. Щоденник учня» Костянтин Станіславськ…