«Як дизайн спонукає нас думати» -- це вихід за рамки очевидного і поверхового
задля дослідження прихованих сигналів, які використовують дизайнери, щоб
залучити аудиторію. Дизайн на будь-яких носіях застосовує комбінацію елементів
-- шрифтів, зображень, форм і кольорів, -- щоб донести повідомлення, але це
повідомлення також породжує думки та емоції, які не так легко сформулювати.
У книзі подано широкий спектр прикладів із різних галузей, зокрема
видавничого, продуктового, цифрового й комерційного дизайну, і досліджено
прийоми та інструменти, які дизайнери використовують для впливу на аудиторію й
донесення неявних повідомлень. У кожному розділі книги досліджено різні
настрої і поняття -- від романтики до продуктивності, від гумору до
витонченості. Результат -- унікальне й захопливе, і для практиків, і для
ентузіастів, уявлення про процес створення дизайну.