У книзі «Графічний дизайн: Нові основи» авторка бестселлерів Еллен Лаптон і
викладачка дизайну Дженніфер Коул Філліпс пояснюють ключові концепції
візуальної мови, необхідні для будь-якої дизайнерської роботи, від розробки
лого чи фірмового бланку -- і до складного вебсайту. За допомогою візуальних
прикладів із паралельними коментарями вони представляють формальні базові
елементи двовимірного дизайну, такі як точка, лінія, площина, масштаб,
ієрархія, шари й прозорість. У новому, переглянутому виданні додано новий
розділ -- про формстормінг і принципи гештальту, а також численні нові
приклади робіт від студентів і професіоналів, що ілюструють такі теми, як
робота із сіткою та кольорами.
«Ця книжка -- посібник зі створення візуальних форм, із нього дизайнери
дізнаються, як вибудовувати розмаїття і складність на основі простих зв'язків.
Тут ми прагнули подолати прірву між програмним забезпеченням -- і візуальним
мисленням. Говорячи про форму, ми згадуємо новаторські роботи дизайнерів доби
модернізму -- від Джозефа Алберса й Ласло Могой-Надьї з Баухауза до Арміна
Гофмана й таких видатних учителів, як Малколм Ґрір. Ми взялися до роботи над
цим посібником, коли завважили, що нашим студентам буває непросто сформулювати
абстрактну концепцію. Вони чудово давали собі раду з вокабуляром поп-культури
й інтерпретували її елементи, однак набагато менш комфортно почувалися, коли
їм доводилося працювати з масштабом, ритмом, кольором, ієрархією, сітками та
зв'язками в діаграмах.
Тож ця книжка -- насамперед для студентів і дизайнерів-початківців, її й
проілюстровано переважно роботами наших студентів бакалаврських і
магістерських програм Maryland Institute College of Art, MICA. […] Роботи, які
ми показуємо на цих сторінках, дуже різноманітні, і це розмаїття відображає
природну відмінність у вмілості й здатності до чуттєвого сприйняття» -- Еллен
Лаптон, Дженніфер Коул Філліпс
Книга видана за кошти гранту інституційної підтримки