Алекс В. Вайт пропонує бачення дизайну, що ґрунтується на концепції єдності та
взаємодії змістових елементів -- і тла, візуально вираженої ідеї -- та її
обрамлення.
«Дизайнерська освіта переважно стосується поєднання старих та створення нових
елементів контенту. Вона зосереджується на зв'язках між формами -- і вкрай
рідко розглядає таку критично важливу частину дизайну, як фонові простори та
форми. Це відображає віру в те, що наявне важливіше за відсутнє. Але
порожнеча, коли до неї ставляться як до повноцінного партнера в дизайні, стає
динамічною. Саме вона, поряд із оригінальною візуальною ідеєю, визначає
чудовий дизайн», -- зазначає автор у передмові до третього видання.
Такий усеохопний погляд відкриває просто безмежне поле для експериментів, та
щоб дизайнер у них не губився, автор окреслює дуже чіткий орієнтир --
«комунікація»:
«На відміну від математики, де може бути лише одна "правильна" відповідь,
дизайн пропонує багато альтернативних рішень. І дизайнерові належить знайти
серед них найкраще. Не варто розглядати дизайн лише як можливість похизуватися
власними візуальними експериментами. Однак ті пошуки, що сприяють комунікації,
вітаються завжди».
Виклад оригінальних міркувань і підходів автора проілюстровано добіркою
прикладів, що представляють різні епохи та стилі.