##
Бензиновий двигун 177FE TATA 9 л.с. з електростартером для мотоблоків DM-11
Бензиновий двигун з електростартером 177FE TATA (вихід валу під шпонку, 25 мм)
– працездатний, високопотужний пристрій, що є джерелом енергії для різної
техніки. Він відрізняється надійністю та високою якістю. Втім, як інші моделі
цього виробника. Виробництво TATA знаходиться у Китаї, воно здійснюється на
сучасних заводах, оснащених найновішими технологіями. Тому відповідність
світовим стандартом – ключова особливість приладу. Його можна сміливо
купувати, не боячись несподіваних поломок. Застосування Цей агрегат
застосовується як в агробізнесі при обробці полів та роботі в садах, так і в
будівництві, а також у промислових цілях. Вихід валу під шпонку свідчить, що
найчастіше його встановлюють на мотоблоки. Хоча можлива сумісність і з іншою
технікою. Наприклад, культиватори, електрогенератори, мотопомпи та інше.
Потужність 9 кінських сил вважається вельми значним показником, тому вказаний
агрегат легко впорається з обробкою територій великого розміру. Його можна
тривалий час експлуатувати без перерви. Принцип роботи Розберемося з пристроєм
та принципом роботи цього одноциліндрового чотиритактного приладу. Його
робочий цикл складається з чотирьох тактів (або етапів): впуск, стискування,
робочий хід, такт випуску. Чотирьохтактний принцип роботи прямо говорить про
його економічність у плані витрати палива. Цей агрегат відрізняється високим
коефіцієнтом корисної дії. Одноциліндрова конструкція має досить простий
пристрій, якщо порівнювати із багатоциліндровими аналогами. Тому його досить
легко експлуатувати, також ремонтувати у разі несправностей. Деякі власники
усувають легкі проблеми самостійно. Слід зазначити, що двотактні двигуни менш
екологічні. Вони заборонені до експлуатації у країнах Євросоюзу, а також у
США. Дизельні пристрої також виділяють під час роботи більше шкідливих
вихлопів. Тому бензиновий чотиритактник пропонує оптимальне співвідношення
ціни та якості. Під час функціонування це та інші подібні пристрої можуть
сильно нагріватись. Однак завдяки системі охолодження повітряного типу у даній
моделі цього не відбувається. Прилад працює без перегріву навіть у
несприятливих умовах (перебування на сонці, запиленість атмосфери). Ручний тип
старту не призводить до труднощів роботи з цим двигуном. Він швидко та без
зусиль заводиться, після чого здатний довгий час працювати без перерв.
Переваги
- поряд з можливістю експлуатації на морозі або в умовах запиленості, цей пристрій дуже економічний. Витрата палива в нього низька, що сприятливо позначається на фінансовій стороні обслуговування;
- якісне складання всіх вузлів і компонентів робить прилад надійним, стійким до поломок та інших несправностей; робить цю модель популярною серед користувачів з усього світу;
- відносно невеликі вага та габарити. Вказану модель легко транспортувати, а з установкою можна впоратися поодинці.
- гарантія на цей апарат становить один рік, тобто 12 місяців.
Придбання бензинового двигуна з електростартером 177FE TATA (c виходом валу
під шпонку, 25 мм) у нашому інтернет-магазині не складає особливої праці. Ви
можете переконатись у цьому самостійно, зробивши замовлення.
Назва Од.Вим. Значення
Мануал
Комплектація
Потужність двигуна, Вт
Особливості
вага, кг
Ширина в упаковці (см)
Кількість одиниць для перерахунку
Глибина в упаковці (см)
Країна-виробник товару
Країна реєстрації бренду
Двигун177FE
ВиробникTATA
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
Тип паливаБензин
Охолодження двигунаПовітряне
Тип повітряного фільтраСухий
Розташування валуГоризонтальне
Система змазкиРозбризкування
Вихід валуПід шпонку Ø25 мм
Тип стартуРучний, Електричний
Потужність двигуна, л.с.9
Об'єм двигуна, см³270
Діаметр циліндра, мм77
Хід поршня, мм58
Швидкість обертання, об/хв3600
Максимальний крутний момент, Нм16
Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв6.6/9/3600
Ступінь стиснення8.02:01:00
Витрата палива, г/кВт*год374