Продавець цієї речі Була На Шафі більше 30 днів тому
Ексцентрик або вісь гальмівних колодок сталевий КамАЗ К5320-3501132
Гальмівна система призначена для керованої зміни швидкості автомобіля, його
зупинки, а також утримання на місці тривалий час за рахунок використання
гальмівної сили міжколесом та дорогою. Гальмівна сила може створюватися
колісним гальмівним механізмом, двигуном автомобіля (т. зв. гальмування
двигуном), гідравлічним або електричним гальмом-сповільнювачем в трансмісії.
Для реалізації зазначених функцій на автомобілі встановлюються такі види
гальмівних систем: робоча, запасна і стоянкова.
Робоча гальмівна системазабезпечує кероване зменшення швидкості і зупинку
автомобіля.
Запасна гальмова системавикористовується у разі відмови і несправності робочої
системи. Вона виконує аналогічні функції, що і робоча система. Запасна
гальмівна система може бути реалізована у вигляді спеціальної автономної
системи або частини робочої гальмової системи (один з контурів гальмівного
привода).
Стоянкова гальмівна система призначена для утримання автомобіля на місці
тривалий час.
Гальмівна система є найважливішим засобом забезпечення активної безпеки
автомобіля. На легкових і деяких вантажних автомобілів застосовуються різні
пристрої і системи, що підвищують ефективність гальмівної системи і стійкість
при гальмуванні: підсилювач гальм, антиблокувальна система, підсилювач
екстреного гальмування та ін.
Пристрій гальмівної системи
Гальмівна система об'єднує гальмівний механізм і гальмівний привід.
Гальмівний механізм призначений для створення гальмівного моменту, необхідного
для уповільнення і зупинки автомобіля. На автомобілях встановлюються фрикційні
гальмові механізми, робота яких заснована на використанні сил тертя. Гальмівні
механізми робочої системи встановлюються безпосередньо в колесі. Гальмівний
механізм стоянкової системи може розташовуватися за коробкою передач
абороздавальної коробкою.
В залежності від конструкції фрикційної частини розрізняють барабанні і
дискові гальмівні механізми.
Гальмівний механізм складається з обертається і нерухомої частин. Як обертової
частини барабанного механізму використовується гальмівний барабан, нерухомої
частини - гальмівні колодки або стрічки.
Обертова частина дискового механізму представлена гальмівним диском, нерухома
- гальмівними колодками. На передній і задній осі сучасних легкових
автомобілів встановлюються, як правило, дискові гальмівні механізми.
Дисковий гальмівний механізм складається з обертового гальмівного диска, двох
неподвижнах колодок, встановлених всередині супорта з обох сторін.
Супорт закріплений на кронштейні. У пазах супорта встановлені робочі циліндри,
які при гальмуванні притискають гальмівні колодки до диска.
Гальмівний диск при томожении сильно нагріваються. Охолодження гальмівного
диска здійснюється потоком повітря. Для кращого відведення тепла на поверхні
диска виконуються отвори. Такий диск називається вентильованим. Для підвищення
ефективності гальмування та забезпечення стійкості до перегріву на спортивних
автомобілях застосовуються керамічні гальмівні диски.
Гальмівні колодки притискаються до супорта пружинними елементами. До колодок
прикріплені фрикційні накладки. На сучасних автомобілях гальмівні колодки
оснащуються датчиком зносу.
Гальмівний привід забезпечує керування гальмівними механізмами. У гальмових
системах автомобілів застосовуються наступні типи гальмівних приводів:
механічний, гідравлічний, пневматичний, електричний і комбінований.
Механічний привід використовується в стоянкової гальмової системи. Механічний
привід являє собою систему тяг, важелів і тросів, що з'єднує важіль
стоянкового гальма з гальмівні механізми задніх коліс. Він включає важіль
приводу, троси з регульованими наконечниками, зрівнювач тросів і важелі
приводу колодок.
На деяких моделях автомобілів стоянкова система приводиться в дію від ножної
педалі, т. зв. гальмо стоянки з ножним приводом. Останнім часом в стоянкової
системи широко використовується електропривод, а сам пристрій називається
електромеханічний г