Всі категорії
Додати товар

Продавець цієї речі Була На Шафі більше 30 днів тому

Тяга кермова поздовжня в зборі газ-53 / 53а-3003012

2350 грн -8% 2162 грн
Опис

Тяга кермова поздовжня в зборі ГАЗ-53 / 53А-3003012

Кермове керування автомобіля ГАЗ-53

Кермове керування ГАЗ-53 складається з кермового механізму з валом керма та
кермовим колесом, кермових тяг і важелів. Кермовий механізм, що складається з
глобоїдального черв'яка та тригребневого ролика, змонтований у чавунному
картері та кріпиться до лівого лонжерону рами п'ятьма болтами.

Передатне число кермового механізму — 21. Верхній кінець кермової колонки
ГАЗ-53 прикріплений до розпірки панелі приладів за допомогою штампованого
кронштейна двома болтами.

Між штампованим кронштейном і колонкою керма ГАЗ-53 встановлена гумова
подушка, що компенсує відносне переміщення кабіни та кермової колонки під час
руху автомобіля.

1 - Кермове керування ГАЗ-53

Пристрій кермового механізму ГАЗ-53 показано на рис.1. Черв'як кермового
механізму ГАЗ-53 напресований на порожнистий вал 5 і встановлений на двох
конічних роликопідшипниках. Внутрішніми робочими поверхнями підшипників
слугують конічні поверхні кінців черв'яка.

Обойма верхнього підшипника запресована в горловину картера до упору та бурт
верхньої кришки. Обойма нижнього підшипника має ковзну посадку, що дає змогу
завдяки прокладкам 2 регулювати переднатяг у підшипниках черв'яка.

Під верхню кришку кермовим механізмом ГАЗ-53 встановлена одна ущільнювальна
прокладка. Вал сошки 8, в пазу якого змонтований тригребневий ролик 1,
обертається у двох підшипниках: у бронзовій втулці 6, запресованій у картер
кермового механізму ГАЗ-53, і в циліндричному роликовому підшипнику,
встановленому в бічній кришці. У місці виходу з картера 7 сошки 8 розташований
сальник 13.

На дрібні конічні шліци вала сошки встановлена соска 14, щільна посадка якої
досягається затягуванням гайкою 75 моментом 100 — 140 Нм. Правильність
кутового встановлення сошки досягається наявністю в ній чотирьох здвоєних
шліків і відповідних їм западин на валу.

Кут повороту вала кермової сошки ГАЗ-53 від середнього положення до будь-якого
крайнього положення становить 45° і обмежується упором ролика в виступи
картера кермового механізму.

Але на автомобілі кут повороту вала сошки дещо менший (має запас ходу сошки),
оскільки максимальний поворот керованих коліс визначається упором у балку
передньої осі болта-обмежувача, що вгорнутого в в в важелі кермової трапеції.

Робоча пара кермового механізму ГАЗ-53 має зачеплення зі змінним проміжком.
Під час положення ролика, що відповідає руху автомобіля по прямій, проміжок у
зачепленні практично дорівнює нулю.

У міру повороту кермового колеса ГАЗ-53 в ту чи іншу сторону проміжок
поступово збільшується. У крайніх положеннях ролика проміжок має найбільше
значення. Те, що немає проміжку в зачепленні пари під час руху прямо, дає
водієві змогу добре "відчути дорогу".

Збільшений проміжок у зачепленні у разі повернутого положення ролика
забезпечує можливість регулювання зачеплення пари в міру її зносу. Найбільш
сильно зношується черв'як у середній частині (що відповідає руху автомобіля по
прямій) і куди менше зношуються його крайні витки.

Тому в разі усунення способом регулювання проміжку в середній частині неминуче
з'явився б натяг у разі поворотних положеннях ролика, якби конструкцією не був
передбачений збільшений проміжок у зачепленні у разі поворотного положення
ролика. Натяг у зачепленні привів би до втрати самоповернення коліс у
нейтральне положення й до передчасного виходу з ладу.

Зачеплення пари кермового керування ГАЗ-53 регулюють регулювальним гвинтом 11
(см. рис.1), вгорнутим у бічну кришку картера. До паз гвинта щільно входить
циліндричний хвостовик вала сошки. Під час обертання гвинта вал кермової сошки
ГАЗ-53 разом із роликом переміщається щодо черв'яка.

Оскільки вісь ролика зміщена щодо площини, що проходить через вісь черв'яка в
перпендикулярній до осі вала сошки, то під час переміщення вала сошки
змінюватиметься відстань між осями ролика та черв'яка, чим і досягається
регулювання люзу в зачепленні робочої пари. Регулювальний гвинт 11 фіксується
стопорною шайбою 9, штифтом

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Сторона встановлення:
Справа
Марка автомобіля:
ГАЗ

Схожі товари