Всі категорії

Продавець цієї речі Була На Шафі більше 30 днів тому

Радіатор водяного охолодження основний газ-3307 2-х рядний алюмінієвий пластиковий бачок

5460 грн -14% 4700 грн
Опис

Радіатор водяного охолодження основний ГАЗ-3307 2-х рядний алюмінієвий
пластиковий бачок

Інтернет маркет GRUZ ********* - це відправна точка Ваших автозапчастин gruz-
********

Для того, щоб замовити запчастину або аксесуар для вашого автомобіля заповніть
стандартну форму для замовлення, або зв'яжіться з нашими менеджерами за
телефонами: **********, **********

Доставка по всій Україні будь-яким зручним для Вас перевізником. Оплата
можлива при отриманні або безготівковому розрахунку за банківськими
реквізитами!

Система охолодження

Температура газів у циліндрах працюючого двигуна досягає 1800 ... 2000° С.
Тільки частина виділяється при цьому тепла (для карбюраторних двигунів -- 21
... 28%, а для дизельних -- 29 ... 42%) перетворюється в корисну роботу.
Частина тепла (12 ... 27% -- для карбюраторних і 15 ... 35% -- для дизельних
двигунів) відводиться з охолодною рідиною, в іншому випадку деталі двигуна
перегріваються і різко зростає їх знос.

Надмірне підвищення температури двигуна, крім того, призводить до вигоряння
мастила.

Значне зниження температури працюючого двигуна також небажано. У
переохолодженому двигуні потужність знижується за рахунок втрати тепла, що
збільшуються втрати на тертя через більш густої змазки, частина робочої суміші
конденсується, змиваючи мастило зі стінок циліндра, і збільшується знос
деталей. У переохолодженому двигуні збільшується корозійний знос стінок
циліндрів унаслідок утворення сірчаних сполук.

На досліджуваних двигунах застосовують систему рідинного охолодження з
примусовою циркуляцією рідини. В якості теплоносія застосовують воду або
спеціальні незамерзаючі суміші -- антифризи або тосолы.

До системи рідинного охолодження {рис. 19) належать: порожнина охолодження
блоку і головок циліндрів, радіатор, водяний насос, вентилятор, жалюзі,
термостат, водорозподільна труба, патрубки, шланги, зливні краники.

Охолоджуюча рідина, що знаходиться в порожнині охолодження, нагріваючись за
рахунок тепла, що утворюється в циліндрі двигуна, надходить у радіатор,
охолоджується в ньому і повертається в порожнину охолодження. Примусова
циркуляція рідини в системі забезпечується водяним насосом, а посилене
охолодження її -- за рахунок інтенсивного охолодження радіатора повітрям.

Окремі деталі системи охолодження з'єднані трубками і гумовими шлангами.
Ступінь охолодження регулюється за допомогою термостата, жалюзі або шляхом
автоматичного включення або виключення вентилятора.

Рідину заливають у систему охолодження через горловину радіатора або
розширювального бачка. Місткість системи охолодження двигуна автомобіля
ЗИЛ-130 -- 28 л, ГАЗ-53А -- 23 л і КамАЗ-5320 -- 34,5 л.

Охолоджувальну рідину випускають через краники або отвори, що закриваються
різьбовими конічними пробками, розташовані в нижньому патрубку радіатора, в
порожнини охолодження блока циліндрів і пусковому підігрівнику. У V-подібних
двигунах в блоці розташовані два крани: з лівого і правого боків. Для
зручності користування ними є тяги, виведені до верхньої частини двигуна.

Радіатор віддає тепло повітрю від охолоджуючої рідини. Він складається з
серцевини, верхнього і нижнього бачків і деталей кріплення (рис. 20).
Серцевина радіатора виконана з окремих вертикальних трубок, між якими
знаходяться поперечні горизонтальні пластини, що надають радіатора жорсткість
і збільшують поверхню охолодження. Трубки серцевини радіатора упаяні в верхній
і нижній бачки.

Верхній бачок радіатора автомобілів ЗІЛ-130 і ГАЗ-53А має горловину з пробкою
і пароотводную трубку. На автомобілях ЗИЛ-130 і ГАЗ-53А в ньому встановлений
датчик покажчика перегріву двигуна. На автомобілі КамАЗ цей датчик
встановлений у водяний трубі лівого ряду циліндрів.

Паровий клапан пробки радіатора (рис. ,21, а) допускає підвищення тиску в
системі охолодження на 0,028 ... 0,10 МПа вище атмосферного, в результаті чого
зменшуються втрати охолоджуючої рідини від випаровування, а температура
кипіння охолоджуючої рідини підвищується і складає 108° С ... 119° С. При
підвищенні тиску в си

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Тип радіатора:
Нерозбірний
Тип решітки:
Трубчасто-стрічкова
Марка автомобіля:

Схожі товари