Сумісний із бензином та соляркою (дизелем)
Підходить для карбюраторів
Не переливає паливо з поплавцевої камери
Автоматична відсікання надлишкового тиску
Можна використовувати як насос підкачування на дизельних авто
Повністю новий
Оригінальне фото з логотипом компанії
Живлення: 12В
Тиск: приблизно 3 ~ 5psi (0,3 ~ 0,5 мПа)
Потік: до 90 літрів на годину (досить навіть дуже великим двигунам)
Електричний паливний насос низького тиску призначений для заміни старого
механічного паливного насоса для поліпшення потужності, надійності й
економності автомобілів із карбюратором і старих дизельних автомобілів.
Переваги електричного бензоноса низького тиску:
Підвищує потужність
Швидкий і легкий старт машини
Не потрібно вручну підкачувати паливо
Економія пального навіть без зворотного ефекту
Можна встановити разом зі штатним бензонасосом в 1 магістраль (паралельно)
У цьому бензонасосі є клапан відсікання тиску, що дає змогу заощаджувати
паливо на карбюраторному автомобілі, якщо ви не маєте "обертки".
Так само механізм відсічення дає змогу вам встановити цей бензонасос
паралельно з основним, як додатковий -- він вмикатиметься тільки коли основний
механічний бензонас буде не впорається.
Недоліки старих механічних паливних насосів
зниження потужності машини
збільшення витрати палива
проблеми з заводкою після простою
проблеми зі стартом двигуна зимовий час
нестабільна робота двигуна в спеку
На багатьох карбюраторних автомобілях рідний механічний бензонасос з часом
виробляє свій ресурс.Ці проблеми приходять поступово і непомітно, здається, що
нічого не змінилося, але встановлення електричного бензонасоса дає змогу
зрозуміти, скільки нереалізованого потенціалу переховувалося у вашій машині.
Спеціально для карбюраторів
Вкрай важливо! Цей паливний насос низького тиску призначений саме для
карбюраторних автомобілів.
Деякі з незнання встановлюють на карбюратори паливні насоси високого тиску з
інжекторних автомобілів, чим вбивають свою машину та карбюратор.
Бензонасоси з інжекторах автомобілів подають паливо під дуже великим тиском,
через що голка в поплавцевій камері не витримує й карбюратор починає
переливати, від чого підвищується витрата палива (іноді до 3 літрів на 100
км), падає потужність двигуна (перебагачується суміш), що убиваються свічки.
Не робіть цієї помилки. Не встановлюйте на карбюратор паливний насос високого
тиску з інжекторного автомобіля.
Ми пропонуємо вам бензонасос спеціально сконструйований для автомобілів із
карбюратором.
Відгуки клієнтів