Виробник: Fiat
Кілька примірників у наявності
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски.
Ціна встановлена за 2 подушки
(проставочные тарілки в комплект не входять)
Діаметр балона -94 мм
Висота балона -300 мм
Пневмобаллони в пружини
робочий тиск від 0.5 БАР до 1,2 БАР
Також ви можете придбати набір шлангів для виведення
є набір з нержавіючими хомутами і за набір з оцинкованими
Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення
ходових характеристик стокового підвіски, збільшує максимальну споряджену
масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає
«козлить», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете забрати
більшу кількість вантажу (коли обмеження було по висоті автомобіля). Взимку
корисно збільшення кліренсу, для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не
знайдено при використанні даного пристрою. Вона не боїться велике
навантаження, тому що використовується високоякісний каучук при виробництві
деталі. Подушка склеєна з двох половинок. Подібна пневмопідвіска може
використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях з роздільною пружиною
і амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Інструкція по застосуванню:
1. Ставимо машину на домкрат або піднімаємо на підйомнику.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), акуратно вставляємо гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її таким чином, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря і не стикався під час подальшої експлуатації з самої пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуємося пружною підвіскою і більш комфортною їздою.
Напевно, багато автовласників стикалися з проблемою просідання задній частині
автомобіля при навантаженні (улюблені мішки з картоплею або щільні пасажири)
Вирішити цю проблему не складно, поставивши просте і зручне пристрій
aerospring в задні пружини підвіски.
Є кілька видів інсталяції подушок:
- Автономні. Самий простий спосіб. Вставили, накачали, і вантажимо кузов кожен день, безжалісно експлуатуючи. В цьому випадку необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки і за необхідності проставочные майданчики. Недоліки цього способу полягають у тому, що кожен раз щоб спустити або накачати подушку більше/менше треба підлазити під авто з компресором не відомо які погодні умови.
― Неавтономная. Самый бюджетный вариант управляемой одноконтурной
пневмоподвески. Установка как в первом варианте с подключением и проводкой
шлангов в багажник автомобиля. В багажнике можно оставить лишь выход для
закачки или спуска воздуха из пневмоподушек. Также можно установить обычный
компрессор и провести шланг с кнопкой подкачки к панели приборов с манометром
(необходима функция спуска воздуха при такой инсталяции). Таким образом Вы
можете в любое время поднять/опустить автомобиль в зависимости от ситуации.
Частозадаваемые вопросы:
Вопрос 1: Какое рабочее давление?
Ответ: от 0.5 БАР до 1,2 БАР. Это не означает, что подушки порвутся или не
будет эффекта. Заводские характеристики будут меняться в худшую сторону
(сильное завышение, менее эффективное торможение из-за более раннего
блокирования колодок и повышенного центра тяжести) при использовании большего
давления.
Вопрос 2: Что если лопнет подушка?
Ответ: Ни одного случая зафиксировано не было при правильной эксплуатации. При
накачке рабочего давления 0.4-0.8 атмосфер разрыва подушек не происходит. .
Толщина резины в верхней и нижней части подушек составляет примерно 10 мм.
Вопрос 3: Что если пружина при максимальном сжатии перебьет сосок накачки
воздуха?
Ответ: У пружины нет такой возможности сжиматься до касания следующего витка.
Если бы такое было, Вы бы всегда в таких случаях слышали как виток бьется о
виток.
Питання 4: . Якщо не виходить підлізти під машину, можна просто поддомкратити
авто. Можна підкачати не знімаючи колесо автономн…