Гофра глушника 45х260 (3-хслойная)
Гофра глушника в автомобілі ― це еластичне з'єднання вихлопної системи. Гофра
з'єднує двигун з глушником, і зовні вона схожа на багатошарову сітку. Головна
функція гофри ― амортизація між глушником і вібруючим двигуном. Гофра
герметична, може згинатися, стискуватися і розтягуватися ― до певних меж.
Існую два види гофр. Гофра з двома обплетенням застосовується в автомобілях з
бензиновим двигуном. Внутрішня оздоблення гофри захищає внутрішню поверхню
гофри від деформацій, а міцна зовнішня оздоблення допомагає уникнути занадто
сильних стиснень і коливань, які можуть призвести до поломки гофри. Гофра з
трьома обплетенням застосовується в автомобілях і з бензиновим і дизельним
двигуном. Додаткова внутрішня оздоблення, виготовлена з гнучкої труби, робить
гофру більш жорсткою і міцною. Незважаючи на високу ступінь міцності і
надійності, гофра виходить з ладу частіше, ніж інші деталі вихлопної системи і
є найбільш вразливою частиною глушника. Найчастіше вона отримує пошкодження
із-за механічних впливів, таких, як удари об металеві перешкоди, камені та
інші тверді предмети. Також гофра може зіпсуватися через незадовільний стан
коробки передач і подушок двигуна, зайвого розтягування або неправильного
демонтажу глушника (найчастіше при від'єднанні труби глушника автомобіля).
Негативно позначається на роботі гофри і засмічення каталізатора.
Відпрацьовані вихлопні гази проривають гофру і проникають в салон автомобіля,
що негативно позначається на здоров'ї.