Продавець цієї речі Була На Шафі більше 30 днів тому
Головний циліндр зчеплення КАМАЗ 5320.1602513-10
Привод зчеплення дистанційний, гідравлічний із пневмобусі-лителем. Вмикання в
привод пневмопідсилювача дало змогу істотно полегшити для водія вимкнення й
утримання у вимкненому стані зчеплення.
Рис. 4.4. Головний циліндр:
1 — корпус; 2 — захисний чохол; 3 — шток; 4 — поршень; 5 — торцева
ущільнювальна манжета; 6 — пружина; 7 — корок; А — циліндрична порожнина; Б —
компенсаційна порожнина; В — отвір
Під час натискання на педаль під час вимкнення зчеплення зусилля від ноги
водія через важіль і шток передається до головного циліндра, звідки рідина під
тиском за трубопроводами надходить у корпус пристрою, що водночас забезпечує
пропуск стисненого повітря, що надходить по повітропроводу в циліндр
пневмопідсилювача. Одночасно від головного циліндра рідина іод тиском
надходить у робочий гідравлічний циліндр підсилювача. Пристрій, що стежить,
циліндр пневмопідсилювача та робочий гідравлічний циліндр виготовлені в одному
агрегаті — пневмогідравлічному підсилювачі.
Сумарне зусилля, що визначає тиском повітря в циліндрі пневмопідсилювача та
тиском рідини в робочому циліндрі, передається на шток і через важіль, вал і
вилку вимикання, забезпечує переміщення муфти з підшипником, необхідне для
вимкнення зчеплення.
Педаль зчеплення встановлена на осі в кронштейні та забезпечена відтяжною
пружиною. Хід педалі обмежений упорами верхнього (зчеплення увімкнений) і
нижнього (зчеплення вимкнене) положень. У поєднанні педалі зчеплення зі штоком
головного циліндра є ексцентриковий палець, що дає змогу проводити регулювання
проміжку між штовхачем і поршнем головного циліндра, коли педаль зчеплення
відпущена.
Головний циліндр (рис.4.4) встановлений на кронштейні педалі зчеплення. У
корпусі головного циліндра вироблені циліндрична А та компенсаційна Б
порожнини, у яких міститься робоча рідина. Корпус закритий захисним чохлом. У
циліндричній порожнині А встановлений поршень із торцевою ущільнювальною
манжетою. У поршні є отвір В, що перекривається під час робочого ходу
ущільнювальним кільцем, наявним на кінці штока. У разі опущеної педалі
зчеплення поршень розміщений у верхньому положенні під впливом пружини. Знизу
циліндрична порожнина А закрита корком 7, у центрі якої є нарізний отвір для
під'єднання трубопроводів гідропривода.
Коли педаль зчеплення відпущена, циліндрична А й компенсаційна Б порожнини
з'єднуються через отвір В, оскільки між торцем штока та поршнем є зазор.
Рис. 4.5. Пневмогідравлічний підсилювач:
1 — сферична гайка з контролером; 2 — штовхач поршня вимкнення зчеплення; 3 —
захисний чохол; 4 — поршень вимкнення зчеплення; 5 — задня частина корпусу; 6
— комбіноване ущільнення; 7 — слідчий поршень; 8 -= перепускной клапан с
колпачком;. 9 — діафрагма пристрою, що стежить; 10—впускной клапан;
11-випускний клапан; 12 — пневматичний поршень; 13— корок отвору для зливу
конденсату; 14 — передня частина корпусу; А — отвір для підведення робочої
рідини; Б — отвір для підведення стиснено повітря
Під час натискання на педаль зчеплення шток 3 переміщається в бік поршня,
перекриває отвір В і рідину з циліндричної порожнини А поршнем під тиском
витісняється через трубопроводи гідроприводу до пневмогідравлічному
підсилювачі. Тиск робочої рідини водночас пропорційно посиленню натискання
водієм на педаль зчеплення.
Пневмогідравлічний підсилювач кріпиться на картері зчеплення з правого боку
силового агрегату.
Корпус підсилювача (мал. 4.5) складається з двох частин. Передня (права на
рис. 4.5) частина корпусу виготовлена з алюмінієвого сплаву, а задня — з
чавуну. Між частинами корпусу встановлена прокладка, яка одночасно є
діафрагмою пристрою, розташованого над циліндром пневматичного підсилювача.
Пристрій, що стежить, забезпечує автоматичну зміну тиску повітря на
пневматичний поршень залежно від зусилля натискання на педаль зчеплення. До
основних частин пристрою, що стежить, належать поршень з ущільнювальною
манжетою, впускною та випускною клапанами, діафрагма та пружини.
Коли педаль зчепле