Опис товару
2-смугова компонентна система JL Audio C2-650: 6,5-дюймовий (165 мм)
низькочастотний динамік, 0,75-дюймовий (19 мм) твітер із шовковим куполом
Системи C2 забезпечують блискучу деталізацію високих частот, чіткі середні та
потужні мідбаси завдяки унікальним шовковим куполам високочастотних динаміків
і прецизійним конструкціям низькочастотних динаміків.
Акустика C2-650 оснащена 6.5 дюймовими (165 мм) низькочастотними динаміками з
поліпропіленовими дифузорами з мінеральним наповненням, можливістю великого
ходу дифузору та штампованими сталевими корзинами. Конструкція НЧ-динаміка
розроблена на базі величезного досвіду JL Audio в дизайні НЧ-динаміків і
передових систем моделювання.
Формат 6,5 дюйма (165 мм) підходить для багатьох автомобілів. На корзини
низькочастотного динаміка передбачено кілька схем кріплення для легкого
встановлення в більшість автомобілів, які підтримують 6,5-дюймовий (165 мм)
динамік.
Високочастотні динаміки серії C2 побудовані з 0,75-дюймовими шовковими
куполоподібними мембранами, які забезпечують м'який та водночас детальний звук
як на осі, так і поза нею. Невеликий розмір високочастотного динаміка C2
зводить до мінімуму виступання високочастотного динаміка, дозволяючи
коаксіальним динамікам C2 підходити до більшості штатних решіток.
Кросовери C2 компактні та побудовані з компонентів преміум-класу, включаючи
конденсатори Mylar® і сегментовані котушки індуктивності з прозорою кришкою.
Передбачено три рівні налаштування твітера, а також протектор твітера.
У комплект входять решітки динаміків, кожна з яких складається з чорної
решітки з круглими сріблястими вставками та чорної сталевої сітчастої решітки
з логотипом JL Audio.
Удосконалена якість звуку для вашого авто.
Акустичні системи C2 поєднують в собі продуктивність високочастотного динаміка
з шовковим куполом, приємні середні частоти та потужний верхній бас в широкому
діапазоні розмірів динаміків. Доступні як коаксіальні або компонентні системи,
динаміки C2 користуються нашим великим досвідом у розробці НЧ-динаміків, а
також технологіями високочастотних динаміків, які використовуються в наших
акустичних системах флагманських серій. Звучання є ненав'язливим і точним
завдяки пильній увазі до моделювання акустичних систем.
Отримані продукти забезпечують переконливе рішення продуктивності за ціною,
доступною будь-якому ентузіасту, який шукає гострих відчуттів від дійсно
виняткового прослуховування.
Технології
Інженерний відділ JL Audio знаходиться в авангарді досліджень фундаментальної
поведінки гучномовців. Ми розробили запатентовані системи аналізу та
інвестували значні кошти в найсучасніше виробництво та тестування. Це породило
численні продукти, які широко вважаються еталонними стандартами, а також
призвело до багатьох американських і міжнародних патентів, виданих на
технології, які покращують і розширюють звукові характеристики.
Dynamic Motor Analysis - DMA Optimized Motor
Запатентована система динамічного аналізу двигуна JL Audio є потужним набором
систем моделювання на основі FEA, вперше розроблений JL Audio в 1997 році і
вдосконалений протягом багатьох років для наукового вирішення проблеми
лінійності котушки динаміка. Це призводить до значного зменшення спотворень та
точного відтворення перехідних процесів... або простіше кажучи: щільний,
чистий, чітко виражений бас.
З 1997 року компанія JL Audio знаходиться в авангарді моделювання котушки та
підвісу гучномовців на основі аналізу кінцевих елементів. Це дослідження
спрямоване на розшифровку того, що ми називаємо «геномом гучномовця»… проект,
спрямований на розуміння істинної поведінки гучномовців під напругою та рухом.
Основним компонентом цієї інтегрованої системи є DMA (динамічний аналіз
двигуна). Починаючи з сабвуферів 15W3 і W7 наприкінці 1990-х і на початку
2000-х років, DMA відіграла важливу роль у розробці всіх низькочастотних
динаміків JL Audio, що продаються сьогодні, включаючи наші компонентні
низькочастотні динаміки.
DMA - це система, заснована на аналізі методом к