Кільця поршневі 68 х 1.5 мм для бензинового двигуна 168F (6,5 л. с.).
Поршневі кільця по своїй суті - це незамкнуті кільця, які закривають зазори
між поршнем і циліндром. У комплекті йдуть три поршневих кільця, вони
розділяться на два компресійних кільця і один маслосъемное кільце, яке
ділиться ще на 3 кільця. Компресійні(верхні) кільця відповідають за функцію
ущільнення або ж іншими словами герметизацію камери згоряння. В основному,
більше двох - трьох кілець на поршень не встановлюють, тому що ступінь
ущільнення поршня збільшується незначно, а втрати на тертя помітно зростають.
На двотактних бензинових двигунах встановлюють, як правило, тільки два
компресійних кільця. Кільце в замку відповідає формі і розташуванню стопорного
штифта (оберігає від провертання і підвищує компресію, встановлюється тільки
на двотактних бензинових двигунах).При роботі кільця кілька скручуються
завдяки зазору в канавці, що полегшує їх роботу.
Маслос'ємні кільця - поділяються на два тонкі кільця і одне пружне кільце.
Пружинисте (зигзагоподібне) кільце влаштовано так, що коли поршень рухається з
кільцем вгору, то це кільце змащує поверхню циліндра та поршня олією. А коли
поршень рухається вниз, то це кільце збирає масло, щоб воно не залишалося між
поршнем та циліндром.