Шина направляюча для ланцюгових пил Makita 191G16-9 має робочу довжину 35 см,
розрахована під ланцюг з кроком 3/8", шириною ведучої ланки ланцюга (калібр)
1.1 мм та кількістю ведучих ланок 52 шт.
Використовується на електричних та акумуляторних пилах Makita UC3520A,
UC3541A, DUC353, DUC355, DUC356, DUC357, UC004G.
Якщо у вас ланцюгова пила Makita іншої моделі - можете зробити замовлення на
цей товар, а ми підберемо вам потрібну шину.
Але якщо ви маєте ланцюгову пилу іншого виробника - прохання утриматися від
оформлення замовлення і звернутися до продавця або виробника, дякуємо за
розуміння!
Коли треба міняти направляючу шину ланцюгової пили:
- При необхідності змінити довжину шини для зручнішого виконання поставленої задачі
- Механічне пошкодження шини (вигин, скручування, розвал підшипника на носовику шини)
- Пила починає пиляти криво, через збільшення ширини канавки (шина відпрацювала свій ресурс)
- Ведучі ланки ланцюга заходять в шину не повністю (шина відпрацювала свій ресурс)
- При заміні ведучої зірочки пили, яка має ознаки механічного зносу
Як подовжити термін служби направляючої шини:
- Контролювати натяг ланцюга перед початком роботи та під час роботи пилою, а після роботи послабити його натяжку. Правильна натяжка ланцюга - коли рукою можна витягнути одну ведучу ланку з шини, а дві сусідні ланки залишаються своїми кінцями в пазі шини, при цьому відпустивши ланцюг він повинен самостійно повертатися на шину (як резинка)
- Регулярно під час роботи пилою контролювати наявність подачі оливи на ланцюг - піднести нижню частину носовика шини до свіжоспиляної деревини на відстань 2-3 см та покрутити двигун кілька секунд, в цій зоні повинна з'явитися смужка оливи, яка злітає з ланцюга (це нормально)
- Використовувати спеціальну оливу для змащування ланцюга, ні в якому разі не користуватися відпрацьованою машинною оливою!
- Не пиляти брудну деревину та не торкатися шиною (ланцюгом) землі, оскільки земля чи пісок - це абразив, який моментально затуплює ріжучі зуби ланцюга та пришвидшує знос шини
- Після роботи пилою чистити ланцюг та шину від бруду, особливу увагу приділити канавці для ланцюга та отвору для подачі оливи на шині
- При появі задирок на робочій частині шини прибрати їх плоским напилком
- Періодично перевертати шину (написом догори) для рівномірного її зносу з обох сторін
- Не пиляти носовиком шини
- Не давити на пилу під час роботи (перша ознака того, що ланцюг затупився або заточений неправильно)