100% оригінал дивіться фото. Випуск до 2000 року. Вінтаж без коробки. Наповнюваність по фото.
З огляду на те, що формули аромату змінюються згодом
(переформулювання аромату) не порівнюйте нові та старі версії, вони помітно відрізняються від нас.
Уважно читайте умови доставки товару.
До ціни лота додається вартість (упаковки доставки)
Під час замовлення кількох пробників, флаконів доставка комбінується.
Наявність уточнюйте, оскільки продається товар на інших сайтах.
Joy від Jean Patou — парфуми мрій і життєрадісного погляду на життя. Парфуми були створені ще 1930 року і відтоді випускаються з незмінним дотриманням традицій і якості. То були важкі часи, коли настав розквіт американського фондового ринку. Творцям аромату хотілося, щоб люди надалі вірити у щось гарне та світле, і в цих парфумах вони зуміли втілити надію на майбутнє, віру в те, що все буде добре. Парфумери чудово впоралися з поставленою метою, адже цей аромат насправді поліпшує настрій і допомагає впоратися зі стресом.
Історія сучасної парфумерії ніколи не буде повною без міфічних парфумів Жана Пату (Jean Patou) "Радість" (Joy). У 1929 році біржовий крах призводить до того, що багато клієнток французького кутюр'є Жана Пату більше не могли дозволити собі вбрання Високої моди. Але саме в такий важкий економічний час Пату вирішує зробити подарунок своїм вірним шанувальницям: створити парфуми. І не просто парфуми, а єдині у своєму роді, справжній "парфум", найдорожчий у світі. Ці парфуми мали були стати квінтесенцією вишуканості та розкоші, непідвладними часу, винятковими в усьому. Ідея кутюр'є полягала в створенні швидше витвору парфумерного мистецтва, у якому поєдналися рідкісні та найдорожчі натуральні інгредієнти планети — ніби для ритуалу покликання диявола світової депресії.
Всі пишність парфумів укладено в трьох буквах їхньої англійської назви: JOY (назву було обрано на честь американок, які ділили більшу частину клієнтів удома Пату і зокрема однією з них на ім'я Джой). Назва парфумів являє собою повний контраст із фінансовою катастрофою того періоду, бувши знаком надії у важкі часи. До того ж це був символ радості життя з певною часткою самовираження. Парфуми призначалися для штучної, життєрадісної жінки, чия сяйна краса притягує погляди оточення. Вона неповторна та завжди весела.
Доставка після повної оплати за лот.