Всі категорії
Додати товар

Картонна модель у масштабі 1:100 "graf goetzen" sms "goetzen"

410 грн
Опис

картонна модель у масштабі 1:200

формат А4

Graf Goetzen на сьогоднішній день єдине судно, що діє, входило до складу
військового флоту останнього німецького кайзера Вільгельма II.

Його історія почалася в 1912 р., коли «Східно-африканська залізнична компанія» («Ostafrikanischen Eisenbahn-Gesellschaft») уклала контракт з Машинобудівним заводом і судноверф'ю Йозефа Л. Мейєра в Папенбурзі (Maschinenfabrik und Schiffswer) озеро Танганьїка з базуванням на порт Кігома. У лютому наступного року на стапелі верфі, розташованої на річці Емс, почалися роботи з будівництва першого з них із заводським номером 300, який згодом отримав назву "Граф Гетцен" ("Graf Goetzen"), на честь першого губернатора східноафриканських колоній. .
Судно мало сталевий однопалубний корпус із центральною надбудовою, що
відповідав вимогам Німецького Ллойда класу 100 А IV. Місткість становила 793
брт, повна водотоннажність 1200 т. Довжина - 67 м, ширина - 10 м, осадка при
480 т вантажу, 60 т вугілля, а також 10 т води - 2,30 м. Висота борту до
палуби - 3,40 м .Механізми були виготовлені самим заводом Меєра.
Пароплав отримав дві трициліндрові вертикальні парові машини потрійного розширення загальною індикаторною потужністю 500 к.с., що обертали два гвинти і дозволяли досягати швидкості ходу в спокійну погоду 9 вузлів. Пара тиском 12 атм виробляли два циліндричні котли із загальною нагрівальною поверхнею 158 кв.м, що топилися вугіллям і деревиною, але можуть разом з тим використовувати і нафту.
До складу допоміжних механізмів входили: холодильна установка, яка виробляла 3 кг льоду на годину, холодильник для м'ясопродуктів об'ємом 4 куб.м з температурою + 2°С, електрична освітлювальна установка та вентиляційна установка. Крім цього, судно було оснащене двома сталевими щоглами зі сталевими вантажними стрілами, вантажопідйомністю 2 т і 10 т, двома паровими вантажними лебідками, паровою кермовою машиною, рятувальними шлюпками, а також гичкою та капітанським моторним катером. Вартість будівництва обійшлася «Східноафриканській залізничній компанії» в 750 000 рейхсмарок.

У середній частині судна, у надбудові, розміщувалися пасажирські каюти - 6
одномісних для пасажирів першого класу та 5 двомісних для пасажирів другого
класу, оброблені тиковою деревиною. З цього матеріалу виготовили меблі.

Там же, у середній частині, були приміщення для білого обслуговуючого
персоналу. Каюта капітана та штурманська рубка знаходилися зверху надбудови.
Для чорношкірих призначалися житлові відсіки на носі та кормі (загалом на 60
осіб). Їдальня та курильний салон були спільними для пасажирів першого та
другого класів. Доповнювали зручності на борту санітарно-гігієнічні роздільні
приміщення для мандрівників, а також білої та кольорової команди.

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Упаковка:
Картонна пачка

Схожі товари