1. Конструкція максимально спрощена. Система HIC.
Небагато про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії
найбільш використовується через свою легкість і надійність. До її складу
входить сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній
частині вилки, компресія утримується внаслідок болта, вкрученого в "якір" у
вилці.
Компресія - це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самокату посилена та виконана з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса поліуретанові PU 110мм із великою жорсткістю. Алюмінієві диски.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним та зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить краще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, тобто гріпси, у цього самокату виконані з міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самокату.
Матеріали:
Конструкція - 50% високоміцний алюміній, 50% сталь;
Колеса - 110 мм PU (поліуретан);
Диски коліс - високоміцний алюміній;
Ширина керма - 60 см;
Висота керма від підлоги - 85 см;
Ручки - гума.
Пеги - 5,4 см.
Максимальне навантаження 100 кг.