1. Конструкція максимально спрощена. Система HIC.
Небагато про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії
найвикористовуваніша через свою легкість і надійність. До її складу входить
сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут та "якір" у внутрішній частині
вилки, компресія утримується внаслідок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
Компресія - це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самокату посилена і виконана з алюмінію, а місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса 120 мм, як і належить трюковому самокату з великою жорсткістю і виконані з високоякісного SHR-поліуретану. Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 9 робить самокат по-справжньому швидкісним та зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить найкраще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Грипси у даного самокату виконані із міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самокату.
Матеріали:
Конструкція - кермо із хроммолібденової сталі, дека - алюміній AL7003-T6;
Колеса - 120 мм PU (високоякісний SHR-поліуретан);
Диски коліс - високоміцний алюміній AL7003-T6;
Ширина керма - 58см;
Висота керма від підлоги - 89 см;
Ручки - гума.
Пеги - 5,4 див.
Максимальне навантаження: 100 кг.