1. Конструкція максимально спрощена. Система-HIC.
Трохи про HIC-систему компресії трюкових самокатів: ця система компресії сама
використовується завдяки своїй легкості та надійності. До її складу входить
сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній частині
вилки, компресія утримується внаслідок болта, вкрученого у "якор" у виделці.
Компресія — це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама цього самоката посилена та виготовлена з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видні зварні шви.
3. Колеса моделі, як і належить трюковому самокату, маленькі в діаметрі (всього 11 см) з великою жорсткістю, виготовлені з PU. Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним і зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить краще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, тобто грипси, у цього самоката виготовлені з міцного нековзного матеріалу.
7. Две пеги на осях самоката.
Матеріали:
Конструкція — 50% високоміцний алюміній, 50% сталь;
Колеса — 110 мм PU (поліуретан);
Диски коліс — високоміцний алюміній;
Ширина руля – 60см;
Висота керма від підлоги — 85 см;
Ручки — гума.
Пеги — 5,4 см.
Максимальне навантаження: 100 кг.