1. Конструкція максимально спрощена. Система-HIC.
Трохи про HIC-систему компресії трюкових самокатів: ця система компресії сама
використовувана через свою легкість і надійність. До її складу входить сама
вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній частині вилки,
компресія утримується завдяки болту, загорнутим у "якорь" у вилці.
Компресія — це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама цього самоката посилена та виготовлена з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видні зварні шви.
3. Колеса поліуретанові PU 110 мм із великою жорсткістю. Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним і зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить краще зчеплення ноги Райдера з нею.
6. Накладки на кермо, тобто грипси, у цього самоката виготовлені з міцного нековзного матеріалу.
7. Две пеги на осях самоката.
Характеристики:
1. Конструкція — 50% високоміцний алюміній, 50% сталь;
2. Колеса — 110 мм PU (поліуретан);
3. Диски коліс — високоміцний алюміній;
4. Ширина керма — 60 см;
5. Висота керма від підлоги — 85 см;
6. Ручки — гума;
7. Пеги – 5,4 см;
8. Максимальне навантаження: 100 кг.