1. Конструкція максимально спрощена. Система-HIC.
Трохи про HIC-систему компресії трюкових самокатів: дана система компресії
сама використовувана через свою легкість та надійність. До її складу входить
сама вилка, спеціальна проставка, болт, хомут і "якір" у внутрішній частині
вилки, компресія утримується внаслідок болта, вкрученого в "якір" у вилці.
Компресія - це деталь, за допомогою якої кермо самоката кріпиться до вилки.
2. Рама даного самоката посилена і виконана з алюмінію, а в місцях з'єднання основних елементів видніються зварні шви.
3. Колеса моделі, як і належить трюковому самокату, маленькі в діаметрі (всього 11см) з великою жорсткістю, виконані з PU. Диски алюмінієві.
4. Підшипник типу ABEC 7 робить самокат по-справжньому швидкісним і зручним для розгону під час виконання трюків.
5. Досить довга вузька дека покрита спеціальною шкіркою, яка забезпечить краще зчеплення ноги райдера з нею.
6. Накладки на кермо, іншими словами гріпси, у даного самоката виконані з міцного нековзного матеріалу.
7. Дві пеги на осях самоката.
Матеріали:
Конструкція - 50% високоміцний алюміній, 50% сталь;
Колеса - 110 мм PU (поліуретан);
Диски коліс - високоміцний алюміній;
Ширина керма - 60см;
Висота керма від пілоги - 85 см;
Ручки - гума. Пеги - 5,4 см.
Максимальне навантаження: 100 кг.