Брязкальце у формі гусені. Коли малюк натисне на спинку гусенички, вона
починає рухатися вперед; у такий спосіб спонукаючи його повзти за собою.
Рекомендований вік: від 6 місяців. Матеріал: пластик; текстиль. Розмір: 8
х10.5 х22 см. Паковання: дисплей на 12ш. 32.5 x 24 x 25 см.
Органи почуттів
Для того; щоб пізнавати світ; дитині необхідно активізувати основні почуття:
зір; слух; дотик; нюх і смак.
Дрібна моторика
Навички дрібної моторики розвиваються через розроблення пальчиків рук дитини
для керування дрібними предметами.
Координація рухів
Навички загальної моторики — це вміння рухатися за участю рук; ніг або
мускулатури ступень; або всього тіла.
Логічне мислення
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв'язки між
частинами інформації.
Емоційність
Будь-яка здорова дитина має вміти висловлювати та контролювати свої емоції; а
також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на шпалерній звірі.
Самооцінка
Це почуття; яке дитина відчуває у разі досягнення чогось значущого для неї та
схвалення з боку інших людей. Виконання ним поставлених завдань сприяє
розвитку самооцінки досягнень.
Рекомендований вік
Етап 1 (6 - 12 м)
Дія 1.1
Мета: Тренування слухань та уваги — спостереження за реакцією вашої дитини на
звуки.
Метод: Стискайте гусеницю з різних боків; щоб вона видавала звуки. Зверніть
увагу; чи слідує погляд вашої дитини на звуки.
Дія 1.2
Мета: Сенсорна стимуляція — дотик і відчуття різних текстур
Метод: Гусениця виготовлена з різних матеріалів. Запропонуйте дітям помацати
та відчути різні текстури.
Дія 1.3
Мета: Тренування дрібної моторики — скручування
Метод: Заохочуйте дітей крутити голову гусениці; щоб вона видавала звуки.
Дія 1.4
Мета: Тренування дрібної моторики — стискання
Метод: Заохочуйте дітей стискати пискавку на хвості гусениці; щоб вона
видавала звуки.
Дія 1.5
Мета: Тренування дрібної моторики — спінінг
Метод: Заохочуйте дітей крутити колеса гусениці. Різнобарвні намистинки в
колесах видають звуки та візуально стимулюють.
Дія 1.6
Мета: Тренування загальної моторики — повзання
Метод: Натисніть на гусеницю; і вона почне швидко їхати; що напевно спонукає
малюка поповзти за нею та спробувати зловити.
Етап 2 (12 - 36 м+)
Дія 2.1
Мета: Тренування загальної моторики — ковзання
Метод: Заохочуйте дітей рухати гусеницю вперед і назад.
Дія 2.2
Мета: Тренування загальної моторики — штовхання
Метод: Запропонуйте дітям натиснути на гусеницю; щоб вона рушила вперед.
Дія 2.3
Мета: Когнітивне тренування — вивчення кольорів
Метод: Показуйте дітям різні кольори.
Дія 2.4
Мета: Когнітивне тренування — зазначення на кольори
Метод: Покличте колір і запропонуйте дитині вказати на нього.
Дія 2.5
Мета: Когнітивне тренування — вивчення рис обличчя та частин тіла
Метод:мальовуйте дітей рисами обличчя та частинами тіла.
Дія 2.6
Мета: Когнітивне тренування — вивчення рис обличчя та частин тіла
Метод: Покличте межу обличчя або частину тіла та запропонуйте дитині вказати
на неї.
Дія 2.7
Мета: Тренування почуття відстані та координації очей і рук — проходження
тунелю
Метод: Побудуйте тунель або арку; по якій гусениця зможе пройти;
використовуючи коробки та інші предмети повсякденного побуту. Заохочуйте
дитину спрямовувати гусеницю; щоб вона повзла тунелем. Батьки можуть збільшити
складність; варіюючи ширину та відстань тунелю.