Всі категорії

Металевий 3d пазл дірижабль graf zeppelin metal earth

230 грн
Опис

Металева збірна 3D модель "Дірижабль Graf Zeppelin", Metal Earth (MMS063)

Metal Earth – це колекція мініатюрних, але дуже гарних моделей досягнень
Людства, створена компанією Fascinations (Сіетл, США). Металеві 3D моделі
Metal Earth – це захоплююче хобі для дітей та дорослих, чудовий подарунок
чоловікові будь-якого віку.

Розмір готової (вже зібраної) моделі: 4.72" x 1.37" x 1.44" (12.1 x 3.5 x 3.7
cm)
Рівень складності: середній

Моделі Метал Ес поставляються не в зібраному вигляді: всі частини однієї
моделі розміщені на декількох аркушах, які попередньо вирізані в них за
допомогою високоточного лазерного різання.

Матеріал деталей – метал, збираються без клею.

Розмір упаковки: приблизно 15 х 10 х 1 см
Виробництво: Fascinations (Сіетл, США)

Жорсткий дирижабль - тип літального апарату легше повітря, основною
особливістю якого було розподіл несучого газу по окремих замкнутих відсіках,
розміщених усередині обтягнутого тканиною металевого (рідше - дерев'яного)
каркаса, що сприймав всі навантаження і позбавляв необхідності підтримувати
надлишковий тиск газу за допомогою. Повітряні кораблі цього типу стали
найбільшими у своєму класі: деякі з них досягали в довжину майже чверті
кілометра і мали максимальний діаметр понад 40 м. Всього з кінця XIX століття
до кінця 1930-х років було збудовано близько 160 жорстких дирижаблів: півтора
десятки у Великій Британії, 3 - у США, один - у Франції, інші - у Німеччині.
Каркас жорстких дирижаблів виготовлявся з металу (як правило, дюралюмінію),
рідше - з дерева, і складався з поперечних і поздовжніх ферм. У нижній частині
каркаса по всій довжині проходив коридор (кіль), що служив для сполучення з
гондолами і розміщення різних вантажів, а також баків з паливом, маслом і
водою, кілька пізніх дирижаблів мали 2-3 поздовжні коридори. Несучий газ
(водень, гелій ) знаходився в газових балонах (мішках), зроблених здебільшого
з бодрюшованої тканини: 3-4 шари бодрюша (матеріалу, що виробляється з сліпої
кишки великої рогатої худоби) наклеювали на матер'яну підкладку і просочували
все лаком. Кількість балонів коливалася від 12 до 20. Зовнішня оболонка
обтягувала зовні весь каркас і служила для надання аеродинамічної форми
дирижаблю, а також захисту газових балонів від несприятливих атмосферних
впливів. Складалася вона, як правило, з бавовняної тканини, покритої целоном,
на пізніх цепелінах до нього додавався алюмінієвий порошок, що надавало
дирижаблям сріблястий відтінок. Оперення мало вигляд хреста і складалося з
двох вертикальних кілів, що закінчуються кермами напрямку, і двох
горизонтальних стабілізаторів, що закінчуються кермами висоти. приміщення
знаходилися усередині нього. На дирижаблі встановлювалося до 6 мотогондол, а
кількість двигунів доходило до 8. За чотири десятиліття наліт дирижаблів
жорсткого типу склав 75-80 тис. годин. Близько сотні їх було втрачено в
аваріях і катастрофах, у тому числі близько 40 - внаслідок прямого впливу
ворога (збиті зенітним вогнем та авіацією, розбомблені в елінгах), решту
дирижаблів розібрали через знос, старіння, непридатність до експлуатації, з
інших причин . Всього на чотирьох десятках жорстких дирижаблях загинуло понад
750 осіб (у тому числі на двох десятках - від дій противника). , здійснили
загалом 2,3 тис. польотів, провівши в повітрі 24 тис. годин і подолавши 2,3
млн км, при цьому було перевезено 28,6 тис. пасажирів (79,4 тис. з урахуванням
членів екіпажів, які стажуються екіпажами). і т.п.), 53 тонни пошти і 43 тонни
вантажів.} Свого часу дирижаблям жорсткої системи належали майже всі рекорди в
області керованого повітроплавання. м} Найбільша швидкість, досягнута жорстким
дирижаблем - 140 км/год} Найбільше корисне навантаження становило близько 100
тонн

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий