-
Всі категорії
|
Product photo
  • Безпечна оплата

В наявності3 шт

Гра розвиваюча кольорові будинки пазли магнітні vt1733-03 тм vladi toys

Vladi Toys

96 грн

Опис

Гра розвиваюча Vladi Toys пазли магнітні Кольорові будинки розбудить уяву дитини і надасть поштовх до всебічного розвитку! Тому граємо і навчаємось разом з цією магнітною грою з серії “Малюк зможе”. Відкриваючи компактну, але містку коробочку з грою, всередині ви знайдете 12 яскравих пазлових елементів. Магнітна гра “Кольорові будинки” не вимагає складних інструкцій: дитині потрібно просто зєднати дві частини, щоб створити повноцінну фігурку будиночка. Але саме в цій простоті криється цінність. З 12 окремих частин малюк зможе зібрати 6 різних, яскравих будиночків: рожевого, блакитного, фіолетового, жовтого, зеленого та червоного кольорів. Кожен з них має свою унікальну кількість та форму вікон і дверей. Фігурки будинків надійно тримаються, завдяки міцним магнітам, на магнітній поверхні, перетворюючи звичайний холодильник на затишну вуличку або казкове містечко. Чому магнітна гра Vladi Toys Кольорові будинки є розвиваючою? ⇰ Процес пошуку і зєднання магнітних частин чудово тренує спритність маленьких пальчиків, що є надзвичайно важливим при підготовці до письма. Таким чином удосконалюється координація рухів рук і пальців. ⇰ Малюк вчиться аналізувати форми, кольори та зображення, щоб знайти правильну пару. Цей процес розвиває логічне мислення дитини та вміння розв’язувати задачі. ⇰ Успішно зібравши будинок малюк може придумати для нього ім’я та історію. Він може розповідати про те, куди ведуть двері фіолетового будиночку, хто живе в жовтому будиночку, переносячи гру на металеву поверхню - від холодильника до магнітної дошки. Це розвиток уяви та креативності. ⇰ Захоплення ж від успішно зібраної фігурки будинку та гордість за власне творіння стимулюють у дитині позитивні емоції та підвіщують самооцінку. Це емоційний розвиток. В які корисні розвиваючі ігри можна грати з малюком Гра “Знайди пару”: розкладіть усі 12 пазлових елементів на столі чи магнітній поверхні. Запропонуйте дитині знайти дві частини, які підходять одна д

Поділитися: