Стан - дуже добрий.
Розмір - Large.
Ширина (ПОГ) - 59 см.
Довжина - 70 см.
WeSC (Ві Ес Сі) — Відомий на весь світ бренд зі Швеції, який існує завдяки своїй ідеології. Абревіатура компанії несе в собі доволі цікаве значення, і розшифровується, як we Are Tne superlative соnsріrасу, що в перекладі означає: "Ми - велика таємна змова". В цих словах закладена вся філософія бренду. WeSC орієнтується на людей зі схожою філософією життя. В основному це - сноу-, скейтбордисти, і загалом творчі особистості. Виходячи з багаторічного річного досвіду, можна з впевненістю сказати, що вони не зраджують своїм принципам та ідеям, а популярність бренду тільки зростає.
Бренд був створений наприкінці 1999 року юними хлопцями і дівчатами разом з Грегором Хагеліном. Вони об'єднали свої сили і засоби, для того щоб втілити у життя свій погляд на street-fashion. Одною з основ бренду е розвиток нового напрямку Life After Skate, який е головним образом, для сильних та ідейних людей, що можуть, як і входити в кола скейтбордистів, так і бути за його межами, але в першу чергу, поділяючи з ними філософію бренду.
Бренд WeSC зарекомендував себе в основному високою якістю, яка перевершила всі сподівання. Одяг виготовлений за високими стандартами, із високоякісної сировини, а також в співпраці з відомими дизайнерами. Так як бренд має шведське походження, то він автоматично являється зіркою культури Street-fashion. Але засновники пішли далі – вони створюють одяг не тільки для вуличник скейтбордистів, але й для інтелектуальної ланки. В цьому і закладена основа особливості бренду, що є альтернативою Nike, Adidas, Puma.
Серед друзів, партнерів і просто шанувальників бренду е також багато знаменитостей, таких як група МіІІеnсоІіn, xіп-хоп виконавці Timbuktu та Loopiroop, а також велика кількість музикантів та ді-джеїв, які тільки почали здобувати свою популярність. В переліку їх основної продукції е светри, сорочки, футболки, штани, балахони, куртки. Окрім цього, дизайнери WeSC часто випускають колекції, які захоплюють подих. До прикладу, на 10-ий рік діяльності, в 2009 році, бренд випустив зимову колекцію. Незвичною новинкою цієї події стала чоловіча сорочка з японської бавовни. Також велику популярність мають і джинси, туфли, мокасины, кроссовки, футболки даного бренду, які присутні в кожній їхній колекції.
Компанія відкрила не так багато магазинів у Європі, так як вважає, що і так достатньо популярні, щоб отримувати прибуток виключно від великої кількості магазинів, забуваючи при цьому про розвиток самого бренду. Основною рекламою WeSC, є скоріше її відсутність – це ще одна з особливостей їхньої філософії.