Всі категорії
Додати товар

Джинси з мотнею w31 l32-36 *humor* santiago

500 грн
Опис

Джинси в ідеальному стані! Тканина щільна, важка (680 грамів) і м'яка, не тягнеться, насиченого синього кольору з ефектом справи. Середня посадка з додатковою дугоподібною вставкою в паху, звужені штанини анатомічної форми, глибокі кишені, широкі петельки, біла емальована фурнітура та фірмова нашивка на поясі, застібка на болтах, частково прикриті гульфиком.

На Amazon ця модель іншої мийки стоїть 54272 (82 я)!

Мерки:

напівпояс 44 см
НОС 50 см
посадка спереду 24 (з мотнею 40) см
посадка ззаду 32 (з мотнею 48) см
довжина по вн шву 88 (з мотнею 75) см
довжина виробу 118 см
ширина штанини в коліні (50 см від низу) 22 см
ширина холоші внизу 18 см

HUMOR — бренд одягу, що дає змогу творити

Для марки HUMOR, мода та створення власного стилю, це як будувати детальки "Lego": підбирати кольори та фасони та мати водночас непередбачуваний, сучасний, захопливий вигляд! Дизайнери HUMOR підносять нам таку порцію переробленого графічно фанк біта, що дивлячись на ці проєкти, ми відчуваємо пульс електронної музики та світових мегаполісів.

Данія — батьківщина найпопулярнішого у світі конструктора Lego. У цій самій скандинавській країні 2007 року з'явилася марка молодіжного одягу Humor. Самі засновники бренда говорять про нього як про модний лег, а себе вважають розробниками речей "кубиків", з яких молоді люди можуть зібрати свій індивідуальний неповторний стиль. Кожен шанувальник одягу Humor виступає співавтором дизайнерів бренда.

Компанія виробляє одяг у стилі street fashion. У виробах цікавий дизайн поєднується з незвичайною фурнітурою. І звісно багато яскравих барв, бренд — молодіжний. Моделі молодого данського бренда складно віднести до певного стилю. Це, звісно, вулична мода, але нова, незвичайна, ніби пошита в ритмі електронної музики. Повсякденний чоловічий одяг Humor об'єднує в собі елементи робочого, клубного та вуличного стилю практично поєднуючи непоєднуване — хіповий скандинавський трикотаж із візерунками, характерними для виробів із японської вуличної кібермоди. Так само сміливо дизайнери комбінують кольори.

Попри свій юний вік для індустрії мод, бренд зумів стати улюбленим серед молоді, чим пробив собі шлях до популярності в усій Європі. Відмітними рисами HUMOR є неприборкана гра фарб і принтів. Він одним із перших представив споживачеві вироби в «кислотних» тонах усіх кольорів, які досі актуальні. Хоча заявлений вуличний стиль і речі несуть на собі відбиток андеграундної музики, бренд ставить за мету випуск моделей преміумкласу. Якість добре простежується в деталях. Рівні строчки, натуральні матеріали, стійкі барвники роблять річ гарною і зручною.

Стан: Ідеальний
Колір:
  • Синій
Розмір:
  • 32/M/46
Матеріал:
Джинс Бавовна
Модель:
Слім Завужені
Сезон:

Схожі товари