Як перетворити середню (читай — гарну) компанію на велику? На це питання
відповідає бестселер «Проти доброго до великого». У ньому Джим Колвінс пише
про результати свого шестирічного дослідження, у якому компанії, які зробили
прорив, порівнювалися з тими, кому це не вдалося. У всіх великих компаній
виявилися схожі елементи успіху, а саме: дисципліновані люди, дисципліноване
мислення, дисципліновані дії й ефект маховика. Завдяки цьому компанії
домагалися феноменальних результатів, що перевершують середні результати з
галузі в кілька разів. Книга буде цікава власникам бізнесу, директорам
компаній, директорів із розвитку, консультантів і студентам, які вивчаються за
спеціальностями «менеджмент»
384 сторінки, м'яка обкладинка.