2008 року Бек Шульц через 8 років після своєї відставки вирішив повернутися в крісло генерального директора компанії Starbucks — лідера кавового ринку. Причиною цього рішення, крім фінансових показників компанії, що погіршуються, яку він купив у 1987 році, стала стрімка втрата фірмою за час його відсутності тих традицій і стандартів обслуговування, які були закладені спочатку. Розповідаючи унікальну історію успішної реорганізації компанії в умовах найважчої економічного занепаду, Говард Шульц — головний засновник і активний учасник усіх подій — відверто ділиться з читачами секретами ефективного менеджменту, переконливо демонструючи, що побудова соціально відповідального бізнесу — це не тільки обов'язок перед суспільством будь-якого підприємця і топ-менеджера, але й необхідна умова набутої роботи.
Книга призначена менеджерам різного рівня.