Всі категорії
Додати товар

Основи маркетингу. класичне видання - філіп котлер

845 грн
Опис

У книжці "Основи маркетингу. Класичне видання" подано загальну характеристику
маркетингу як напряму господарської діяльності. У загальнодоступній формі
викладено весь його комплекс і складові елементи, а також показано, як
застосувати маркетинг у тій чи іншій конкретній ринковій ситуації. Для більш
легкого засвоєння поданого матеріалу у кожному розділі автор уживає низку
спеціальних прийомів, що містять постановку цілей, і використовує початкові
заставки. У книзі наведено численні схеми, таблиці, врізки, що містять
додаткові приклади. До цього видання включено главу про інтерактивний
маркетинг і приклади практичного застосування окремих теоретичних положень.
Робота розрахована на спеціалістів-практиків, господарників, плановиків,
економістів, студентів економічних спеціальностей, але також буде цікава
широкому колу читачів.

Маркетинг не варто уявляти як шлях вигідної реалізації ваших виробів. Це
скоріше мистецтво, що допомагає покупцям краще визначити свої потреби і таким
чином впливати на виробництво. Я пропоную такий девіз для маркетологів усього
світу: "Якість, сервіс і цінність".
— Філіп Котлер

Про автора
Філіп Котлер — почесний професор кафедри міжнародного маркетингу ім. С.К.
Джонсона в Школі менеджменту Келлог. Визнаний одним із провідних світових
мислителів у галузі маркетингу. Здобув ступінь магістра економіки (1953) у
Чиказькому університеті та ступінь доктора економіки (1956) у Массачусетському
технологічному інституті (M.I.T.), а також почесні ступені у двадцяти одному
зарубіжному університеті. Є автором понад 57 книжок і понад 150 статей.
Консультував компанії IBM, General Electric, Sony, AT&T;, Bank of America,
Merck, Motorola, Ford та ін. Газета Financial Times внесла його до списку 10
найкращих мислителів у галузі бізнесу. Його книга Marketing Essentials (Основи
маркетингу) була названа однією з 50 найкращих бізнес-книг усіх часів.

Стислий зміст
Про автора 17
Вступ 19
Глава 1. Соціальні основи маркетингу. Задоволення людських потреб 21
Глава 2. Процес управління маркетингом 54
Глава 3. Системи маркетингових досліджень і маркетингової інформації 84
Глава 4. Маркетингове середовище 112
Глава 5. Споживчі ринки та купівельна поведінка споживачів 153
Глава 6. Ринок підприємств і поведінка організованих споживачів 193
Глава 7. Сегментування ринку, вибір цільових сегментів і позиціонування товару
222
Глава 8. Розроблення товарів. Товари, товарні марки, паковання, послуги 254
Глава 9. Розроблення товарів. Нові товари та проблеми життєвого циклу 293
Глава 10. Встановлення цін на товари. Завдання і політика ціноутворення 322
Глава 11. Встановлення цін на товари. Підходи до проблеми ціноутворення 346
Глава 12. Методи розповсюдження товарів. Канали розподілу і товарорух 365
Глава 13. Методи розповсюдження товарів. Роздрібна й оптова торгівля 399
Глава 14. Просування товарів. Стратегія комунікації та стимулювання 449
Глава 15. Просування товарів. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки з
громадськістю 477
Глава 16. Просування товарів. Особистий продаж і управління збутом 516
Глава 17. Інтерактивний і прямий маркетинг 542
Глава 18. Стратегія, планування, контроль 585

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари