"Кожний найманий працівник думає, що він розумніший за свого боса. Ваші
працівники вважають, що вони переробляють, а їм бракує, що вони вкладають у
ваш бізнес набагато більше вас самих, і отже, цілком можуть ігнорувати або
обходити ваші вказівки, стандарти та алгоритми. Якщо ви радите собі ілюзією,
що ваш бізнес є винятком, ви не праві.»
З підпорядкованими потрібно твердо витримувати курс. Тут немає місця жодній
жалості. Ніхто не буде ставитися до вашого бізнесу, як ви, і ніхто не буде
стільки в нього вкладати: якщо справа піде порогом, наймані працівники підуть
і знайдуть нове місце, але ви тут на гачку. Звичайно, у чомусь можна дати
послаблення, але тим, і тільки тим, хто цього вартий. Без кінця той, хто
запізнюється, некомпетентний, просто нечесний і недоговорний співробітник 24,
не заслуговує. Від такого потрібно позбуватися в пожежному порядку, як від
ракової пухлини. Думаєте, що зможете перевиховати людей? Замотивувати? Ні. Але
ви можете створити чіткі правила, твердо дотримуючись яких заробляєте набагато
більше, ніжодягали, і вибудуєте стабільний бізнес.
Чому книга «Жорсткий менеджмент» гідна прочитання?
Прочитавши її, ви зрозумієте, як отримати максимум прибутку зі свого бізнесу
та як почати платити за роботу, а не за відсиджування годинника;
З цієї книги ви дізнаєтеся, як збільшити цінність продажів і маркетологів;
Ця книга допоможе вам розібратися з власним персоналом.
Ця книга призначена насамперед бізнесменам, але принесе користь усім, хто хоче
зрозуміти справжню природу стосунків найманця та працівника та способи її
змінити.
Ден Кеннеді -- автор 13 ділових книг, серійний підприємець, який створив,
купив, побудував і продавець чимало бізнесів різних типів і масштабів.
Надзвичайно потрібний і бентежний професійний консультант з директ-маркетингу
та копірайтер, автор і провідний групових тренінгів для підприємців.