"Кожний найманий працівник думає, що він розумніший за свого боса. Ваші працівники вважають, що вони переробляють, а їм бракує, що вони вкладають у ваш бізнес набагато більше вас самих, і отже, цілком можуть ігнорувати або обходжувати ваші вказівки, стандарти та алгоритми. Якщо ви радите собі ілюзією, що ваш бізнес є винятком, ви не праві.»
З підпорядкованими потрібно твердо витримувати курс. Тут немає місця жодній жалості. Ніхто не буде ставитися до вашого бізнесу, як ви, і ніхто не буде стільки в нього вкладати: якщо справа піде порогом, наймані працівники підуть і знайдуть нове місце, але ви тут на гачку. Звичайно, у чомусь можна дати послаблення, але тим, і тільки тим, хто цього вартий. Без кінця той, хто запізнюється, некомпетентний, просто нечесний і недоговорний співробітник 24, не заслуговує. Від такого потрібно позбуватися в пожежному порядку, як від ракової пухлини. Думаєте, що зможете перевиховати людей? Замотивувати? Ні. Але ви можете створити чіткі правила, твердо дотримуючись яких заробляєте набагато більше, ніжодягали, і вибудуєте стабільний бізнес.
Чому книга «Жорсткий менеджмент» гідна прочитання?
Прочитавши її, ви зрозумієте, як отримати максимум прибутку зі свого бізнесу та як почати платити за роботу, а не за відсиджування годинника;
З цієї книги ви дізнаєтеся, як збільшити цінність продажів і маркетологів;
Ця книга допоможе вам розібратися з власним персоналом.
Ця книга призначена насамперед бізнесменам, але принесе користь усім, хто хоче зрозуміти справжню природу стосунків найманця та працівника та способи її змінити.
Ден Кенді — автор 13 ділових книг, серійний підприємець, який створив, купив, побудував і продавець чимало бізнесів різних типів і масштабів. Надзвичайно потрібний і бентежний професійний консультант з директ-маркетингу та копірайтер, автор і провідний групових тренінгів для підприємців.