Нові правила ділового листування Максим Ільяхов Людмила Саричева
Останні двадцять років нас вчили, що ділове листування - це нескінченні реверанси, безглузді форми ввічливості та вимучені шаблони: «Колеги, я вас почув», «Клієнт надіслав правочки, внесіть АСАП. Заздалегідь дякую», “З повагою до вас і вашого бізнесу”. Сучасний діловий лист - це махрова фальш, копійчані маніпуляції і погано приховуване обопільне презирство.
Максим Ілляхов і Людмила Саричева, автори культової книжки «Пиши, скорочуй», пропонують змінювати культуру ділового листа і висувають два нових правила: повага до адресата і турбота про його інтереси. Листи, складені за такими правилами, викликають прихильність до вас людей і допомагають знаходити спільну мову.
Дотримуючись рекомендацій із книги, ви навчитеся писати комерційні пропозиції, супровідні листи, прохання до колег, відповіді клієнтам і будь-які інші робочі листи.