Всі категорії
Додати товар
Цей товар наразi неактивний, але є багато схожих

Схожі товари

Розробляємо ціннісні пропозиції. як створити продукти та послу...

600 грн
Опис

- Видавництво Наш Формат
- Автор Александер ОстервальдерІв ПіньєАлан СмітТріш ПападакосҐреґ Бернарда
- ckал Роман Корута
- Категорія Бізнес
- Рік 2023
- Сторінк 324
- Формат 185х240 мм
- Обкладинка М'яка
- Оформлення Часткове лакування
- Тип паперу Мельований
- Мова Українська
- Ілюстрації Кольорові
- Оригинальное название Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want by Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Patricia Papadakos, Gregory Berna

Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити
його потреби — звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно
споживачеві І як не помилитися Відповісти на ці питання допоможе друга книжка
Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню
ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-
практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх,
не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача,
переводити команду з режиму «проспати нудну нараду» на «працювати злагоджено й
ефективно». Щоб не гаяти читацький час, автори подають інформацію доступно й
структуровано, без зайвих сторінок. Запропоновані інструменти й історії
успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА

Книжка стане незамінним помічником для тих, хто лише починає власну справу, а
також для всіх підприємців і бізнесменів, які бажають успішно реалізовувати
проекти, збільшувати ефективність роботи своєї команди і зрештою пропонувати
клієнтам те, чого вони Хочеться.

ЧОМУ КАЖКА

Автори книжки покроково показують, як створити привабливий товар чи
пропозицію, від якої споживачі не зможуть відмовитися. А цікава візуалізація
максимально сприяє освоєнню їхніх ідей і спонукає застосовувати навички на
практиці.

ПРО АВТОРІВ

Александер Остервальдер — автор, оратор і консультант із питань інноваційних
бізнес-моделей. Його практичний підхід до проектування інноваційних бізнес-
моделей, розроблений спільно з доктором Івом Піньє, практикується
різногалузевими компаніями по всьому світу, включно з 3M, Ericsson, Capgemini,
Deloitte, Telenor тощо.

Ів Піньє — професор менеджменту інформаційних систем у Лозаннському
університеті з 1984 року. Запрошений професор університету штату Джорджія в
Атланті й університету Британської Колумбії у Ванкувері. Був активним
учасником багатьох науково-дослідних проектів, повязаних зі створенням
інформаційних систем, розробкою технічних завдань, менеджментом інформаційних
технологій, інноваціями та інтернет-бізнесом.

Виробник: Наш Формат
Країна виробник: Україна
Мова видання: Українська
Вид палітурки: М'який

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Категорії:
Продавець
innak...
innakurchenko86353
Київ
0% виконаних замовлень
Була