Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Про що ця книга
У цій книзі гуру маркетингу Джон Янч ділиться своїм найціннішим заняттям: як зробити так, щоб ваш маркетинг робили ваші клієнти, а не ви.
Яскрава реклама та складні продумані медіаплани більше не працюють. Справжній двигун торгівлі — рекомендації. Люди довіряють відгукам своїх друзів, членів сім'ї, колег і навіть незнайомців зі схожими смаками.
Більшість власників бізнесу та маркетерів вважають, що рекомендації людей — це те, на що вони ніяк не можуть вплинути. Насправді багато компаній роблять це. Джон Янч у своїй книзі представляє прості стратегії, які допоможуть і вам використовувати силу рекомендацій для просування свого бізнесу:
спілкуйтеся зі своїми клієнтами. Завдяки соціальним мережам компанії будь-якого розміру можуть постійно бути на зв'язку з клієнтами;
фахівці з продажу — ключова частина вашої команди. Саме вони контактують із покупцями, і вони мають бути в курсі ваших планів із розвитку сарафананого маркетингу;
привчіть своїх клієнтів. Рекомендації корисні тоді, коли вони адресуються вашій цільовій аудиторії. Ви маєте стимулювати своїх клієнтів ділитися рекомендаціями саме з останньою.
Правильне розуміння циклу рекомендацій, представленого автором (звання — цікавість — довіра — проба — покупка — повторна покупка — рекомендація), допоможе вам знайти більше клієнтів, які так само рекомендуватимуть вас ще більше коло людей.
Ця практична книга стане в пригоді всім компаніям, які прагнуть до зросту, але не мають суттєвого маркетингового бюджету.