Всі категорії
Додати товар

Лайкни мене! економіка подяки

210 грн
Опис

Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка

Цитата Якщо в минулому маркетинг насолоджувався спочатку ерою радіо, потім — телебачення, а потім — кіно, то сьогодні черговим хітом стають соціально-медійні платформи. Гарі Вайнерчук Про що книга Скільки людина раніше могли дізнатися про поганий товар або неякісну послугу? Лише кілька друзів і знайомих. А зараз варто тільки користувачеві Twitter або Facebook розмістити в своєму блозі негативний відгук про продукцію компанії, як вона може втратити тисяч, а то й мільйонів клієнтів, тому що народній чутці люди вірять більше, ніж самої потужної рекламної кампанії. Що ж робити? Автор концепції «економіка подяки» радить: як у старі добрі часи, коли власник магазину особисто знав кожного покупця, всіх членів його сім'ї та їх уподобання, компаніям потрібно зав'язувати в соціальних мережах довірчі відносини зі своїми клієнтами, стати їх друзями і порадниками, говорити їм спасибі і в процесі спілкування ненав'язливо рекламувати свій товар або послугу, поступово формуючи про них громадську думку. Соціальні медіа перетворилися у могутню силу, тому необхідно звернути собі на користь ховаються в них гігантські можливості отримання прибутку. Для кого ця книга Обов'язкова до прочитання всім маркетологам, керівникам різного рівня, власникам бізнесу. Чому книга гідна прочитання Прочитавши її, ви зрозумієте, що єдиний шанс для бізнесу залишитися на плаву — розвернутися обличчям до соціальних медіа і кардинальним чином трансформувати організаційну культуру. Навчіться грамотно поєднувати в маркетинговій стратегії традиційні та соціально-медійні платформи, щоб організувати ідеальне «побачення» з споживачем і назавжди завоювати його серце. Захочете подарувати її своєму босові. Хто автор Гарі Вайнерчук — невгамовний і невтомний підприємець, який революціонізував уявлення людей про способи взаємодії зі своїми громадами. Дрібний сімейний бізнес виноторгівлі він вивів на позиції загальнонаціонального галузевого лідера і одним з перших розгледів колосальний потенціал економіки подяки. Будучи бізнес-консультантом, Гарі впровадив її принципи у бізнес на світовому рівні, і вони дали прекрасні результати в таких сферах діяльності, як спорт, виробництво фасованих споживчих товарів та роздрібна торгівля. Business Week включив Вайнерчука у двадцятку «людей, чий приклад повинен слідувати кожен підприємець». Ключові поняття Маркетинг, реклама, соціальні медіа. Відгуки з ******** 22 Квітня 2013 Беликин Олексій Автор страстный апологет «ДНК подлинной заботы и любви к людям» в бизнесе (есть пару сомнений в его искренности – но спишу их на перевод). И все изложение идет в этом ключе и вполне предсказуемо, читается, кстати, легко. Но позиция автора, на мой вкус, крайность. Вероятно, проникновение и популярность социальных сетей достаточно велика, но не все хотят жить в «одном гигантском … старинном провинциальном городке, где царят … сила дружеских отношений и бесконечный интерес к делам друг друга, где забота и отзывчивость – в порядке вещей, а людская молва бывает страшнее пистолета». Посему книгу полезно прочитать, как одну из точек зрения, но не более. 7 0 24 Марта 2012 Гущина Елена, Саратов, Россия Книга человека, отлично изучившего возможности Интернета и связавшего их с бизнесом. Не совсем точный перевод названия книги, поэтому поначалу кажется, что речь здесь будет идти исключительно о социальной сети Фейсбук. Это обманчиво: охват автора намного шире. Основная мысль Вайнерчука заключается в следующем: общайтесь с вашими клиентами любыми способами для повышения прибыли вашего бизнеса. А сегодня большинство способов сводится к общению в Сети… 6 0 6 Апреля 2012 Кукушкина Наталья Владимировна, 35 лет, Санкт-Петербург Удивлена, что вообще есть необходимость в таких книгах. То есть книга сама по себе неплоха, но просто мысли, которые излагает автор, давно должны были стать для современных предпринимателей и потребителей отражением их повседневной деятельности. Например, мысль о том, что бизнес в принципе возможен на уровне общения, а в наш век – тем более. Или, например, о том, что доверие в соц. сетя…

Стан: Ідеальний
Колір:
  • Різнокольоровий
Категорії:

Схожі товари