Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Про що ця книга
Попри назву, ця книга не просто про те, як продати. Вона про те, як почати співпрацю з новими клієнтами — великими-компаніями, розширити пропозицію для клієнтів наявних і як зробити це вигідно.
Ніого не здивуєш новиною, що сьогодні як ніколи важко домогтися зустрічі з ключовими менеджерами великих компаній — тими, хто приймає рішення. До них неможливо довіритися безпосередньо. І, звісно ж, вони ніколи не перепрозивають. А якщо вдасться поговорити... вони миттєво дадуть вам від комір поворот. Припиняйте називати самі або чекати, коли потелефонують вам! Щоб отримати доступ до великих клієнтів, потрібні нові стратегії продажів і, головне, особливе ставлення до вашої роботи.
Ось про все це Джил Конрат і біографія свою книгу. Використовуйте запропоновані в ній стратегії, щоб прорватися до великих клієнтів, ознайомтеся з інструментієм для роботи з ними та знайдіть застосування описаних методик до вашої унікальної бізнес-ситуації.
Для кого ця книга
Для успішних продавців.
Фішки книги
Стратегії та прийоми, викладені в книзі, прекрасно підходять для будь-яких продажів b2b, безвідмовно розмірів передбачуваних контрагентів. Крім того, Джил Конрат — практик із великим досвідом, книга написана так, щоб після прочитання у вас склалася цілісна картина процесу продажу. Джил була "у шкурі" продавця й розуміє, що вам насправді потрібно дізнатися: що турбує менеджерів з продажу, які є слабкі місця в їхніх пропонуваннях, на чому потрібно загострити увагу, що варто кілька разів повторити, а про що — нагадувати на упродовж усієї книги.
Виклад Конрат позбавлений "води" і псевдопсихологічних спекуляцій, все, що пишеться, пишеться у справі та зі знанням предмета.