Всі категорії
Додати товар

Чалдини роберт психологія згоди. революційна методика переконання до початку...

270 грн
Опис

Якщо і існує на світі книга, яка може стати причиною екстраординарного ривка в
кар'єрі та бізнесі, ви тримаєте її в руках.

Автор "Психології згоди", Роберт Чалдини, найбільш цитований у світі
соціальний психолог, багато років, немов таємний агент, впроваджувався в
відділи продажів великих корпорацій. Він спостерігав за роботою кращих з
кращих, поки не прийшов несподіваного висновку. Генії переговорів інтуїтивно
користуються прийомами, що дозволяють добитися потрібного результату, ще до
початку процесу переконання.

Тільки уявіть собі, ви отримуєте згоду керівника підвищити вам зарплату, ледь
увійшовши до нього в кабінеті. Або заручаєтесь підтримкою партнера в
ризикованому проекті, навіть не почавши його вмовляти. Або домагаєтеся від
клієнта готовності заплатити максимально високу ціну, тільки-тільки
приступивши до переговорів.

Це не жарт і не маркетинговий прийом. Це революційна методика, розроблена
блискучим вченим і не менш блискучим практиком.

У ній ви знайдете: 117 надихаючих прикладів з реального бізнес-практики та
особистого досвіду автора; 7 принципів, які розкривають механізми впливу і
переконання; 1 грандіозна ідея, заснована на багаторічних спостереженнях і
масштабних соціальних дослідженнях.

про автора
Роберт Чалдини - знаменитий американський психолог, родоначальник напряму
психології, який вивчає феномен впливу. Найвідоміша книга Чалдини -
«Психологія впливу» була переведена на 30 мов і продана загальним тиражем 3
000 000. Входить в список «100 кращих бізнес-книг на всі часи», а також
«Кращих бестселери» New York Times. Зараз Роберт Чалдини очолює компанію
INFLUENCE AT WORK, серед клієнтів якої Мін'юст США, Google, НАТО та ін.

Відгуки
«Ця книга дає черговий імпульс розвитку науки переконання, підштовхує її до
руху в декількох важливих напрямках ...« Психологія згоди »- незамінний
інструмент для тих, хто серйозно ставиться до науково обгрунтованим бізнес-
стратегій, вона коштувала довгого очікування. Їй судилося стати класикою. Це
книга повинна потрапити на полицю кожного поважаючого себе людину бізнесу від
генерального директора до початківця продавця ».
(Forbes)

«Розбиратися, як люди приймають рішення на примітивному рівні - спеціалізація
Роберта Чалдини, який з моменту публікації його першої книги в 1984 є гуру для
продавців і маркетологів. У своїй новій книзі «Психологія згоди» автор знову
вчить нас працювати з глибинними помислами і поривами оточуючих людей »
(New York Post)

«Вичерпна дослідження ... про те, як підготувати людину до переконливого
впливу ... Глава за главою збирається маса експериментальних і лабораторних
даних ... Студенти, викладачі та дослідники знайдуть тут чимало відомостей,
цінність який неможливо переоцінити. У цій книзі Чалдини з його звичайної
ясністю і чарівністю піднімає академічні питання - наприклад, про сталість і
силі змінних, які можуть бути використані в лабораторному експерименті - і
деально розповідає про масштабні дослідженнях, з історіями та ілюстраціями ...
В цілому, книга привертає увагу ».
(The Wall Street Journal).

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари