Всі категорії
Додати товар

Нейромаркетингу. як проникнути в мозок покупця девід льюїс bm

390 грн
Опис

Книга розповість, що і як змушує нас купувати більше — навіть якщо ми цього не
хочемо.м З лабораторій наука прийшла до супермаркету по сусідству з вами — і
чинить серйозний вплив на вас. В умовах серйозної конкуренції компанії
використовують науку про мозок, щоб аналізувати те, як ми робимо покупки та
які приховані чинники спонукають нас купувати. Засновник нейромаркетингу Девід
Льюїс розкриває технології та методи, які стимулюють нас і змушують купувати
більше — навіть якщо ми не розуміємо їх впливу. Під час своїх досліджень автор
ставить такі цікаві питання: Як певний шрифт в описі супу робить його смак
кращим? Чому деякі торговці активно пропонують своїм покупцям купатися? Як
різноманітні інструменти та методи впливають на споживчу поведінку та що з цим
робити маркетеру або продавцю?

Стан: Новий
Колір:
  • Різнокольоровий
Розмір:
  • Onesize
Категорії:

Схожі товари