Мистецтво керування людьми на основі емоційного інтелекту. Емоції лідерів
мають заразливу силу. Коли лідер випромінює енергію та ентузіазм, підприємство
процвітає; якщо поєднує руйнування і дисгармонію — бізнес йде до дна.
Використовуючи дані багаторічних спостережень за компаніями світового рівня,
автори показують, що «емоційні лідери» — чи то управителі, менеджери, чи то
політики — вирізняються не тільки професійною майстерністю й уважністю, але й
умінням налагодити контакти з людьми: надихати, надихати, пробуджувати азарт,
підтримувати високу мотивацію та відданість справі. У книзі розповідається про
те, чому лідер здатний викликати в людях живий відгук і стимулювати
активність, і показано, як на практиці реалізувати можливості такого лідерства
— відповідно до окремого керівника, команди та цілої організації. Книга
адресована насамперед керівникам компаній і менеджерам будь-якого рівня,
викладачам і студентам шкіл менеджменту, але буде цікава і широкої аудиторії.