Всі категорії

Ліфшиц міх. зустріч творів у трьох томах. том 2. м. кмітливе мистецтво 1986 р. 448с. том 2.

331 грн
Опис

Ліфшиц Міх.
Збір творів у трьох томах.
Том 2.
М. Вишукане мистецтво 1986 р. 448с.
Том 2. З історії естетики та громадської думки. Питання худ.критики. Літературно-філософські почерки
Видавницька тверда палітурка, Увічич формат.

Перше й єдине видання творів видатного радянського вченого, філософа й естетика, теоретика та історика культури, доктора філософських наук, ст. ст. ст. ст. Інституту історії мистецтв, реального члена Академії худорлявості СРСР. Ліфшиц Михайл Олександровіч [1905-1983] почав своє утворення як художник у 1920-ті роки, але 1929 року розійшовся зі своїми учителями через тенденції відхилення класичної спадщини та перейшов на роботу в Інститут Маркса й Енгельса, де був одним з засновників кухоль, який об'єднався навколо журналу `Літературний критик', до якого приєднав і один із найбільших російських письменників 20-го століття Андрій Платонів. На захист письменника проти характерних опадів представників офіційного літературознавства, що очолюються А.А.Фадеєвим, публікує статтю `У чому сутність спору?` в Літературній газеті, що призводить до відлучення вченого від офіційної діяльності на 11 років. Після смерті І. В. Сталіна Ліфшицвив у «Новому Світі» статтю «Днівник Маріеттті Крокінян» (1954. No 2), яка викликала літературний скандал, після чого був виключений із КПСС. У 1961 році на прохання А.Твардовського Ліфшиц написав рецензію на повість А. І. Солвецина «Одін день Івана Денисія», багато в чому завдяки якій повість і була вперше опублікована в журналі «Новий світ». Хоча згодом Солецин назвав Ліфшиця «викопаним марксистом», на що той відповідає, що викопається, що є корисними, і вже краще бути викопаним марксистом, ніж викопаним захисником реставрації Бурбонів. Був послідовним, переконливим у своїх роботах, прихильником марксистичного підходу до естетики, теорії літератури та мистецтва. Проте багато його робіт вирізняє глибоко аналітичний дослідний підхід, прекрасне володіння матеріалом і літературна обдарованість. Виступив проти натуралістичного вульгаризаторства та проти модернізму. У 50-60-х рр. брав участь у обговореннях про реалізм, захищаючи його як образне вираження істини, громадського ідеалу, що розкривається в конкретній формі. У бесіди про ідеальний (60-год. 80-х рр.) підтримував і розвивав соціально-історичну концепцію. У праці про Гегелю, Вінкельман, Лесингу. Толстом та ін., у дослідженнях про античну міфології розробляв діалектичну концепцію культури.
Стан: гарне.

Стан: Ідеальний
Колір:
  • Різнокольоровий
Категорії:

Схожі товари