Посібник містить різнорівневі завдання для оцінки навчальних досягнень учнів
5-го класу з усіх тем курсу відповідно до основних модельних навчальних
програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України (наказ
Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).< /p> _x000D_
У виданні наведено систему різнорівневих завдань, призначених для оцінки
навчальних досягнень учнів 5-го класу.
_x000D_
Керівництво має зручну форму зошита, що містить завдання для всіх видів оцінки
з української мови за 5-й клас, зокрема:
_x000D_
1) всі види письмових діагностичних робіт:
_x000D_
_x000D_
бліцоцінювання (теоретичний та мовний матеріал),
_x000D_
поточні діагностичні роботи (завдання для індивідуальної роботи та роботи в
парах, групах),
_x000D_
комбіновані діагностичні роботи (тестування, різнорівневі практичні завдання),
_x000D_
підсумкові діагностичні роботи за І та ІІ семестри;
_x000D_
_x000D_
2) різні види мовної діяльності:
_x000D_
_x000D_
аудіювання,
_x000D_
читання мовчки,
_x000D_
письмовий переклад;
_x000D_
_x000D_
3) діагностичні диктанти за І та ІІ семестри.
_x000D_
Усі роботи розміщені на окремих аркушах (за варіантами), наприкінці яких
відведено місце для самооцінки здобувачів освіти та коментаря вчителя.