Це перше у світі керівництво по успіху в роздрібній торгівлі, доповнене найважливішими актуальними новинами, в тому числі новими прикладами, ідеями, стратегіями та тактиками кращих сучасних рітейлерів, таких як TopShop, IKEA і Best Buy.
Книга охоплює багато цінної інформації, в тому числі: можливість вчитися у минулих піонерів роздрібної торгівлі, згадуючи прості, але ефективні стратегії, про які ваші конкуренти забули; як використовувати дані для збільшення прибутку і зростання; як зробити більше з меншими витратами та максимізувати цінність, яку кожен член команди вносить в бізнес; як використовувати нові технології для розробки високопродуктивних, інноваційних віддалених команд.
Це книга, яка охоплює усе — від створення досконалого досвіду в роздрібній торгівлі до розуміння клієнта і важливості мотивованих працівників, — це книга, яка озброїть менеджерів, командних працівників, роздрібних підприємців і всіх, хто продає товари безпосередньо клієнтам, практичними ідеями та стратегіями.