Кофта в ідеальному стані. Трикотаж середній (440 грамів), об'ємного плетіння — спереду косичка двох видів, рукави та спинка в рубчик, завдяки плетінню дуже еластичний, дуже м'який, злегка пухнастий, світло-сірого кольору. Комір-стійка, приталений фасон, рогові ґудзики, краї рукавів без манжетів, на полі фірмова шкіряна нашивка.
На оф сайті подібні стоять ~300
Склад: 100% merino super Geelong
Super Geelong (вовна отримана з першого стригу ягнят віком до 5 місяців тонкоручних мериносових овець, причому тільки Австралійського Мериноса). Super geelong дивовижно м'яка, ніжна, має пружні властивості, антистатична. Вовна Geelong цінується як одне з найрозкішніших природних волокон. Ця шерсть вважається однією з найкращих у світі, і попит на неї постійно зростає. Волокна вовни super geelong коротша, ніж у звичайної мериносової породи овець. Для цієї пряжі використовується особлива технологія, за якої волоски шерсті укладаються хрест-навхрест, унаслідок чого в них накопичується більше повітря. Тому пряжа повітряна, легка, високооб'ємна та утримує більше тепла. Завдяки повітряності на виріб потрібна менша кількість пряжі. Після кількох прань набуває легкого пушка, схожого на кашеміровий, але водночас вона міцніша за чистий кашемір.
Мерки (на бирці L по сітці бренда для ОГ 94-98см):
плечі 36 см
НОГ 44 см
ПОТ 40 см
низ 44 см
рукав 70 см
довжина 60 см
Компанія Marc O'Polo була заснована 1967 року в столиці Швеції — місті Стокгольмі, а пізніше перебралася в Німеччину. Метою нової марки було створення одягу простим, зручним, але водночас буде дуже стильним. Одяг, який підлаштовуватиметься під власника, і підкреслюватиме його індивідуальність. Сьогодні це один із провідних виробників повсякденного одягу преміумкласу — компанія входить у двадцятку найкращих марок у своєму сегменті ринку.
«Використовувати натуральні матеріали: бавовна, шерсть, льон, шовк. Тому що тільки натуральні матеріали здатні надати нашому одягу той зовнішній вигляд, який ми хочемо! Ми використовуємо синтетику, тільки якщо в цьому є потреба»
— так звучала головна ідея творців бренда.
Ще однією особливістю марки, крім використання натуральних матеріалів, стало активне використання різних інновацій. Одяг цієї марки сьогодні вибирають мільйони людей, які хочуть щодня мати розкішний вигляд, водночас люблять якість і не прагнуть потрапити під диктат моди.