Кардиган ідеальний. Трикотаж середній (400 грамів), пружинистий і еластичний, насиченого чорного кольору. Фасон — "кажан". Коротка пряма спинка, широкі рукави трапецієподібної форми, спереду клинуватих поли (матеріал подвійний) і напівпояс для зав'язування.
На оф сайті подібні стоять від 99
Склад: вовна (бірка зрізана)
Мерки (на бирці S):
плечі — 37 см
рукав - 35 см
довжина поли 63 см
довжина по спинці — 37 см
Марка COS з'явилася у 2007 році, відстежившися від концерну H&M. Це бренд у найкращих традиціях скандинавського мінімалізму, що знаходиться на стику мас-маркету та преміумсегменту. Ціни в COS на лад вищі, ніж у H&M, але й асортимент швидше схожі на другу лінію Acne, якби така існує, ніж мас-маркет у звичному розумінні цього слова.
Асортимент: мінімалізм, чіткі лінії, приглушені кольори, практично без декору й авангардне виконання звичних деталей. Додамо якісні матеріали та велику кількість базових моделей, що повторюються з колекції в колекцію.
Актуальність: крайня витриманість і гарний смак роблять COS саме таким брендом, який потрібний зараз, після епохи бурлеска та кричущої розкоші.
Унікальність: крім COS, жодної марки не вдавалося балансувати одночасно на кордоні територій мас-маркету та брендів рівня Celine або Stella McCartney. Поготів, ніхто, крім COS, не зміг зробити цього без брендингу на всі груди та прямих запозичень.