Всі категорії
Додати товар

Жіночі кросівки k-swiss gen k manifesto leather womens grey розмір 39

3095 грн
Опис

K-Swiss Gen K Manifesto Leather Womens GREY

100% Оригінал. Гарантія якості.

Колекція Gen-K призначена для нового класу, які керуються своїми пристрастями
та хочуть бачити взуття не тільки стильною і зручною, але й обов'язково
якісною та готові платити тільки за реальну якість. Gen-K Icon просуває
попередні традиції, поєднуючи сучасний мінімалізм і традиційний спорт. Його
гладкий шкіряний верх вищої якості, а також фірмова підошва EVA Gen-K для
максимального комфорту та безкомпромісного стилю.

Швейцарська компанія K-Swiss, Inc, була створена 1966 року братами Артом і
Ернестом Брюнерами. Брати Брюнери самі захоплювалися тенісом і лижним спортом.
Свою справу вони вирішили почати з створення взуття, яке було б зручним для
гри в теніс. Переїхав зі Швейцарії в Каліфорнії (США) і негайно зайнявся
розвитком свого проєкту. Брюнери сконцентрувалися на розробленні м'яких
вистьобів для зручності стоп і укріпленого верху взуття, який міг би
компенсувати різкі потужні рухи ноги під час переміщення.

Назвувши отриману модель the Classic, Брюнери представили її 1966 року на
тенісному турнірі Уїмблдоне року. Так почався шлях до успіху взуття K-Swiss.

Набуті тенісні кросівки K-Swiss були призначені для інтенсивного носіння, але
й зовнішній вигляд теж був дуже естетичний. Підошва була з тонкої, але міцної
гуми, яка була легкою та могла компенсувати удари стопи об землю. Взуття було
абсолютно білим, за винятком прапора Швейцарії на п'яті, що зробило такі
кросівки класикою поза часом. Їхнє взуття носили спортсмени, і свою репутацію
кросівки K-Swiss здобули завдяки зносостійкості та надійності, підтвердженій
багатьма людьми.

Але 1980-х років конкуренція на ринку спортивного взуття стала жорсткішою.
Такі компанії, як Nike, Reebok і Adidas поснідали K-Swiss, запропонувавши
ширший асортимент і різноманітність стилів. Спортивне взуття K-Swiss завжди
було товаром для багатих покупців, що ускладнює конкуренцію з іншими
компаніями та марками.

У середині 1980-х років Стівен Ніколс, новий президент компанії провів першу в
історії компанії K-Swiss рекламну похід. Дорогі рекламні ролики на екрані та
радіо, реклама в спортивних друкованих виданнях, реклама на білобордах. Обсяг
ненав'язливоіли говорять про якість, простоту та міцність взуття K-Swiss.
Завдяки цьому до 1990-го років прибуток компанії становить уже майже 100
мільйонів доларів, кросівки K-Swiss знову стали бажаним предметом розкоші.В
1993 було представлено 3 нові моделі кросівок для баскетболу, 2 моделі для
аеробіки. Була розширена лінія взуття для трекових видів спорту. Осіння 1994
року K-Swiss випустила 12 моделей взуття для кросів і піших походів, активного
способу життя й альпінізму. Була запущена рекламна кампанія, що представила
взуття K-Swiss ширшому колу людей, які займаються спортом.

Стан: Новий
Колір:
  • Сірий
Розмір:
  • Другой
Стать:
Для жінок
Сезон:

Схожі товари